WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Słownik pojęć

Media/reklama/PR
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Technologie
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Dodaj własne Terminy na literę T

Tabloid
gazeta brukowa pokazująca w krzywym zwierciadle życie gwiazd.
Tailoryzacja
(od ang. tailor - krawiec) dostosowanie przekazywanej treści do specyfiki czytelnika, "szycie informacji na miarę"
Taktyka oblężonej twierdzy
komunikowanie grupom wewnętrznym i z bliskiego otoczenia zewnętrznego zagrożeń płynących z wrogiego świata
talking head
Spiker lub dziennikarz telewizyjny, który pojawia się na ekranie w dużym zbliżeniu; także gadająca głowa. (Szkoła reklamy)
target group
(ang. target 'cel', group 'grupa') patrz: grupa docelowa
TARGETOWANIE
Żargonowe określenie oznaczające dosłownie wcelowywanie pewnych działań, koncentrowanie ich na wyselekcjonowanej grupie odbiorców.[effikomp]
Task Force Consulting
ul. Kolbego 2b 02-781 Warszawa Telefon (022) 855 56 85, (022) 855 56 97 Faks (022) 855 56 85 tfc@tfc.com.pl (...)
Tauber Promotion
ul.Gombrowicza 15 01-682 Warszawa Telefon (022) 833 23 88, (022) 833 35 02 Faks (022) 833 35 02 wew. 102 (...)
TBWA
ul. Rzymowskiego 3402-697 Warszawat. +48 22 457 05 00, f. +48 22 457 06 00e-mail: tbwa@tbwa.plTBWA sp. z o.o. z (...)
TBWA\PR
ul. Rzymowskiego 34 02-697 Warszawa tel. +48 (022) 457 06 80kom. +48 600 800 380www.tbwa-pr.pl
Teaser
chwyt, mający zwrócić uwagę konsumentów na produkt /usługę przed jej zaprezentowaniem; teaserem może byc coś (np. gadżet), co zaciekawi dziennikarza (...)
techniki projekcyjne
metoda badań jakościowych konsumentów, w której przez podsunięcie badanemu bodźców w postaci zachowań innych ludzi, ich opinii i motywów zmusza (...)
Telemarketing
wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Telemetria
Metoda pomiaru widowni telewizyjnej wykorzystująca do obserwacji zmian w oglądalności urządzenia o nazwie telemat. Telemetry automatycznie rejestrują większość wiązanych z (...)
Telewizja Kablowa Poznań, Grupa INEA:
Ewa Bartkowiak tel.: 061 8688388 w. 123 e-mail: piractwo@tkp.pl
Telma Group Communications
ul. Kamińskiego 30/12 90-220 Łódź Telefon (042) 679 15 23 Faks (042) 678 04 12 biuro@telmagroup.pl www.telmagroup.pl
teoria trzech uderzeń
teoria sformułowana przez H. Krugmana, zgodnie z którą w celu skutecznego wpłynięcia na zachowania potencjalnych klientów niezbędny jest ich trzykrotny (...)
TESTA Communications
ul. Parkowa 13/17 lok. 126 00-759 Warszawa Telefon (022) 885 87 02 Faks (022) 885 32 54 testa@testacommunications.pl www.testacommunications.pl
Testardo Red Cell
http://www.testardo-redcell.pl/
testimonial
technika reklamowa wykorzystująca wizerunek znanej osoby do promowania marki lub konkretnego produktu.

Dodaj własne

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ