„Super Express” bije na głowę inne media na TikToku
Powstało 4 tysiące fałszywych stron, które celują w Google Discover. "To walka z hydrą"
Kolejny dziennikarz śledczy w redakcji Gońca. To autor "Dziewczyn z Dubaju"
Te platformy streamingowe odwiedza najwięcej Polaków. Telewizje na wakacjach, więc zyskały Netflix i CDA Premium
Nowa rola byłej korespondentki Polsatu w USA. Wiemy, co poprowadzi [NASZ NEWS]
Zmiany w „Ninja vs. Ninja”. Nowa edycja bez Karoliny Gilon
Tak zarabia się w telewizji naziemnej. TVN dostał kolejną dywidendę (na środę)
Nowy kanał na polskim rynku. Operatorzy mogą dołączyć wersję 4K
Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę
Agora z nową ofertą. Dostępna w 24 miastach w Polsce
Znany dziennikarz po roku wrócił do współpracy z „Gazetą Wyborczą”
Automatyczne wpisy "Auto Świata". Z czego to wynika?
Baiju Shah globalnym szefem agencji AKQA
Twisto z kampanią „Czas na lato”. Wykorzystano badanie eye-trackingowe i AI
Mercedes-Benz MB Motors z nowym marketing managerem
Heinz promuje się Piklem i Bekonem
Kasia Węsierska i Mati Fuczyło w letniej kampanii Radia Eska
Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
Kaczyński na pielgrzymce Radia Maryja mobilizuje przed wyborami. „Będzie się liczył każdy głos”
Znana tiktokerka twarzą RMF FM
PGE z nową dyrektorką komunikacji i marketingu
Były prezes Repropolu dołączył do PZU
Tivio Studio tworzy zespół marketingu i komunikacji Stargaze. Na czele Olga Naparty-Małysz
Ruszyły zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze
Wakacyjne plany Polaków – czego szukamy w Google?
Wideo nie jest liderem formatów w mediach informacyjnych. Co wygrywa?
Polacy unikają reklam telewizyjnych jak ognia. Podczas bloków wybierają smartfona
Co nas przyciąga do platform streamingowych? Filmy i seriale ważniejsze od podcastów
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
Oszałamiające zarobki szefów Microsoftu, Apple, Netfliksa. Lider zgarnia prawdziwą fortunę
Fundacja Panoptykon skarży praktyki reklamowe X do Komisji Europejskiej
Zamienił Warszawę na Radomsko. Andrzej Andrysiak o tym, ile można zarobić w prasie lokalnej
Reserved po cichu zamknęło dział w sklepie internetowym
Nowy „Glina” już nakręcony. Kiedy premiera w SkyShowtime i TVP?
Nietypowa akcja w Sejmie. Książka Sylwii Czubkowskiej "Bóg Techy" będzie przekazana posłom
Twórcy „Domu z papieru” nakręcili serial dla Canal+. Stuhr po raz pierwszy po hiszpańsku
Będzie drugi sezon serialu TVP z Barbarą Kurdej-Szatan
Już od trzynastu lat w nadmorskich miejscowościach i miastach Polski centralnej odbywają się bezpłatne projekcje filmowych hitów na świeżym powietrzu, którym towarzyszą liczne konkursy z nagrodami. Kino na Leżakach to filmowe seanse, które w okresie wakacyjnym przyciągają prawdziwe tłumy.
Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska).
Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami.
W następnej części naszego podsumowania mijającego roku w mediach i marketingu o rynku internetowym wypowiadają się przedstawiciele czołowych wydawców i organizacji branżowych, m.in. Michał Brański, Artur Potocki, Łukasz Wejchert, Paweł Jurek i Robert Wielgo.
Lubię nowy interfejs o2.pl, ponieważ jest spójny z aplikacjami, z których na co dzień korzystam. Dostęp do treści i podział jest czytelny - dobrze rozwiązano wizualizacje treści otwieranych w nowym oknie, czyli współpracę z serwisami tematycznymi Grupy WP. Natomiast obowiązkowe pozycje Humor i Rozrywka dla mnie zaniżają ocenę opcji personalizowania treści - analizuje Sebastian Nejfeld z Click For Advantage.
W czwartek o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) startuje w nowej wersji, skierowanej głównie do młodych internautów z tzw. pokolenia millenialsów. Portal ma nowy wygląd i funkcjonalności, logo i hasło „Serce internetu”. Jest oparty na krótkich tekstach, można też będzie na nim słuchać stacji radiowych i oglądać kanały telewizyjne.
Interia została ukarana przez sąd za nieusunięcie obraźliwych komentarzy o Jolancie Pieńkowskiej po otrzymaniu wniosku od jej pełnomocnika. Portale deklarują, że na bieżąco reagują na takie sygnały, przy czym dotyczące konkretnych wpisów, a nieraz zapobiegliwie blokują komentarze.
Większość stron www nie ma nic wspólnego z responsywnością. Działania wydawców także są opóźnione, ale to właśnie największe podmioty, w tym portale, mają szanse wygrać wyścig w mobile’u - uważa Michał Brański, wiceprezes ds. strategii w Grupie Wirtualna Polska.
Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie ma się zwiększyć oferowana reklamodawcom powierzchnia wideo. W ten sposób Grupa Wirtualna Polska chce zwiększyć udział w rosnącym dynamicznie rynku reklamy internetowej.
Kamil Lodziński, wieloletni redaktor naczelny serwisów informacyjnych Grupy o2 (od kilku miesięcy po połączeniu z Wirtualną Polską działającej jako Grupa WP), zakończył pracę w tej firmie. Skupi się na rozwoju własnego serwisu Fly4free.pl.
Bank Pekao S.A. prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną promującą innowacyjne rozwiązania skierowane do miłośników podróży i wygodnego bankowania. W ramach działań pojawiły się stoiska na największych lotniskach w Polsce. Uzupełnieniem inicjatywy jest konkurs na Facebooku i Instagramie, w którym główną nagrodą jest voucher turystyczny o wartości 6000 zł.
Od wyników z marca br. serwisy Grupy Wirtualnej Polski, powstałej trzy miesiące temu z połączenia Grupy o2 i Wirtualnej Polski, w Megapanelu będą klasyfikowane razem, z wyjątkiem Dobreprogramy.pl. Ich wspólny zasięg będzie podobny jak stron Grupy Onet - RASP.
MCI Management po inwestycji w Grupę o2 (obecnie Wirtualna Polska Holding SA) liczy na rozwój tej firmy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a także inwestycjami w Turcji i Rosji. Dobre wyniki notują projekty spółki w Niemczech.
Grupa Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. - Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy WP.
Z końcem lutego przestały być aktualizowane serwisy Nasygnale.pl, Niewiarygodne.pl i Odkrywcy.pl należące dotychczas do Wirtualnej Polski. - Nie miały autonomicznego ruchu oraz dedykowanych kampanii reklamowych - uzasadnia Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.
- Naszym podstawowym celem jest rozwój autonomicznych witryn, mocnych marek obydwu spółek. Segment wideo to jeden z podstawowych filarów naszego biznesu - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
W najbliższych miesiącach Grupa Wirtualna Polska przeanalizuje portfolio swoich serwisów i zdecyduje o zamknięciu lub połączeniu najsłabszych. - Chcemy zwiększyć nasze przychody i być partnerem pierwszego wyboru dla internautów i reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
Połączenie Grupy o2 i Wirtualnej Polski zmieni nasz rynek internetowy, a potencjał nowego podmiotu pokażą już najbliższe miesiące. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Maciej Hazubski, Kamila Kownacka, Michał Wilczyński, Robert Bernaciak i Tomasz Dalach.
W kierownictwie Grupy Wirtualna Polska nie znalazł się żaden członek byłego zarządu Wirtualnej Polski. Za to członkiem rady nadzorczej i udziałowcem nowej spółki został Łukasz Wejchert.
Orange Polska sfinalizowało sprzedaż Wirtualnej Polski, a jej ostateczna cena po korektach wyniosła 383 mln zł. Tymczasem jeden z kupujących, Grupa o2, sprzedała 20 proc. swoich udziałów funduszowi MCI Management.
Po uzyskaniu zgody UOKiK-u na przejęcie Wirtualnej Polski, Grupa o2 planuje sfinalizować tę transakcję w lutym. Firma zapowiada stworzenie lidera wśród polskich portali horyzontalnych. Już teraz o2 i WP mają o 2 mln użytkowników więcej niż Onet i RASP.
Zapisz się do newslettera