- IBM IBM: dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz
Pod hasłem "Dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz" ruszyłakampania reklamowa IBM skierowana do małych i średnichprzedsiębiorstw. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.
- Canal+ Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania stacji Canal+, realizowana pod hasłem"Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Canal+jako kanału o unikalnej ofercie sportowej, której kluczowymelementem jest piłka nożna.
- President President reklamuje "prawdziwy smak domowego twarogu" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa twarogu President.Akcja podkreśla naturalność tego produktu.
- Disney XD Jetix zmieni się w Disney XD
Należący do The Walt Disney Company kanał Jetix znika z polskiegorynku. Najpóźniej do końca roku stacja zmieni format i nazwę naDisney XD, podobnie jak to miało już miejsce na rynkachamerykańskim i francuskim.
- Gadu-Gadu Nowe wydanie Gadu-Gadu
Użytkownicy popularnego polskiego komunikatora mogą korzystać odwtorku z najnowszej wersji programu (build 8283).
- CD Action Były naczelny 'Clicka!' w 'CD Action'
Tymon Smektała, dotychczasowy redaktor naczelny zawieszonego przezWydawnictwo Bauer magazynu o grach komputerowych "Click!", zostałdziennikarzem pisma "CD Action", drugiego tytułu wydawcy w tymsegmencie.
- Bauer Bauer zawiesza wydawanie magazynu o grach komputerowych
Kwietniowy numer miesięcznika o grach komputerowych "Click!" byłostatnim, który ukazał się na rynku. Wydawnictwo Bauer zdecydowałoo zawieszeniu wydawania tytułu z przyczyn ekonomicznych.
- AXN Piąta seria 'Lost: Zagubieni' na antenie AXN
W połowie kwietnia br. kanał AXN rozpocznie emisję piątego sezonuserialu "Lost: Zagubieni" opowiadającego o życiu ludzi ocalałych pokatastrofie samolotowej na tajemniczej wyspie. Start nowej odsłonykultowej już produkcji wspierać będzie kampania reklamowa.
- IDC Poland W 2008 r. sprzedano w Polsce 3,8 mln komputerów
W 2008 r. sprzedano w Polsce 3,8 mln komputerów. W minionym roku poraz pierwszy w historii na polskim rynku sprzedano więcejnotebooków (2,1 mln szt.) niż komputerów stacjonarnych (1,6 mlnszt.) - wynika z danych IDC Poland.
- Cyfra+ 30 proc. rabatu w wiosennej promocji Cyfry+
Platforma Cyfra+ ruszyła z nową wiosenną ofertą promocyjną. W jejramach wszystkie pakiety, opcje Premium Canal+ i HBO oraz opcje HDoferowane są z 30-procentowym rabatem przez 10 miesięcy. Promocjęwspiera kampania reklamowa.









