- Emlab EMLab dla Netii
Agencja EMLab wygrała zorganizowany przez Netię przetarg na obsługębudżetu działań eventowych oraz BTL na rynku klientówkorporacyjnych.
- cd action Rynek magazynów komputerowych: spada sprzedaż PC Formatu
Bez zmian na rynku prasy komputerowej i magazynów poświęconych gromkomputerowym. Liderem pozostaje PC Format.
- IDG Z IDG do Wydawnictwa Bauer
Anna Bieniak objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w zespolereklamy prasy komputerowej Wydawnictwa Bauer. Zastąpiła MarcinaKopczyńskiego, który ze spółki odszedł w grudniu ub.r.
- Bollywood Powrót do przeszłości w... Bollywood?
Hinduska kinematografia zainteresowana jest zaadaptowaniem na swojewarunki kultowego filmu science fiction "Powrót do przeszłości".
- Nowy Rok Sylwester i Nowy Rok w Polskim Radiu
Polskie Radio na sylwestrowy wieczór i pierwszy dzień Nowego Rokuprzygotowało specjalne audycje.
- internetowe radio Internetowe radio coraz popularniejsze na Wyspach
Prawie 1/3 dorosłych Brytyjczyków słucha internetowego radia.
- Angelina Jolie Hojny dar Angeliny Jolie i Brada Pitta
Brad Pitt i Angelina Jolie przeznaczyli 100 tysięcy dolarów narzecz fundacji charytatywnej Global Action for Children.
- CAN CAN zachęca internautów do ekologicznego przejęcia władzy
Organizacja Climate Action Network rozpoczęła internetową kampanię"TimeToLead". W jej ramach uruchomiono stronę, na którejużytkownicy mogą wysłać do najważniejszych polityków europejskichapel o redukcję emisji dwutlenku węgla.
- Ford Nowy Ford Fiesta
W drugiej połowie listopada ruszyła kampania Forda Fiesta - nowewcielenie ikony motoryzacji koncernu z Detroit. To kolejny modelzaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design.
- Komisja Etyki Reklamy Dzieci mogą celowo plamić koszulkę w spocie Vanish (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę zarzucającą spotowireklamowemu odplamiacza Vanish zachęcanie do aktów wandalizmu. Wreklamie dzieci celowo robią plamy na koszulce, chcąc sprawdzić,czy mama poradzi sobie z ich wywabieniem.









