- lokata Wyższe zyski na sześciomiesięcznych lokatach
Rada Polityki Pieniężnej pozostawia stopy na niezmienionym poziomie, WIBOR już spada, mimo to oprocentowanie półrocznych lokat rośnie najmocniej od przeszło trzech lat.
- Business Expos & Conferences Śladami belgijskiego biznesu w Polsce
Belgijska Izba Gospodarcza (Belgian Business Chamber, BBC) obchodzi w tym roku dwudziestolecie istnienia. Z tej okazji, odbywające się w dniach od 6 do 24 listopada br. Dni Belgijskie będą miały wyjątkowy charakter, a dodatkowo w czasie ich trwania po raz pierwszy zostanie przyznana nagroda Best Belgian Exporter Award.
- BNP Paribas BNP Paribas znów reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)
Pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego i samochodowego oferowanych przez BNP Paribas. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MPG.
- konto lokacyjne Konto lokacyjne z gwarancją odsetek sposobem na obniżkę stóp
Najlepsze konta oszczędnościowe dają zarobić niewiele więcej od przeciętnej lokaty terminowej. Po ewentualnej obniżce stóp procentowych zyski mogą być jeszcze niższe. Na atrakcyjności zyskują więc oferty banków, które gwarantują niezmienność oprocentowania w najbliższych miesiącach.
- Life Insurance Kolejny produkt WARTY w ofercie banku BNP Paribas
Ruszyła sprzedaż nowego produktu strukturyzowanego życiowej WARTY w oddziałach banku BNP Paribas. Polisa oparta na koszyku 20 znanych światowych spółek zapewnia premię nie tylko przy wzrostach cen akcji ale również przy spadkach notowań spółek. W sprzyjających warunkach klienci mogą otrzymać po trzech latach 45% nieopodatkowanej premii.
- Antyspread Antyspread - co to jest i jak działa
Właśnie mija rok od wejścia w życie ustawy antyspreadowej. Można szacować, że handlem walutą z myślą o racie kredytu zajmuje się już co najmniej 150 tys. Polaków.
- kredyt konsumpcyjny Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
Na większości głównych stron internetowych banków królują reklamy pożyczek, przybywa promocji i kampanii telewizyjnych. Z takim zapałem banki nie manifestowały chęci finansowania konsumpcji od trzech lat. Powód? Nie zamierzają dłużej patrzeć jak klienci umykają do firm pożyczkowych, starają się też zasypać dziurę po słabszej sprzedaży kredytów mieszkaniowych.
- Consumer Banking Czy warto założyć konto dewizowe?
Rozliczenia w obcej walucie, spłata kredytu w euro lub frankach, wymiana dewiz, wyjazd za granicę, zakupy w markowych zagranicznych sklepach – jest sporo powodów dla których warto założyć konto walutowe.
- Marketing and Advertising Ciszewski MSL dla Publicis
Ciszewski MSL rozpoczął stałą współpracę z agencją reklamową Publicis. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz prowadzeniem biura prasowego.
- Advertising Industry Bardzo mi Milko!
Warszawa, 02 sierpnia 2012 r. – Rozpoczęła się zrealizowana przez agencję Publicis kampania jogurtów pitnych marki Milko, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL” w Grajewie. Marka Milko obecna jest na rynku od 2003 roku i cieszy się ugruntowaną pozycją. Obecna kampania ma na celu zaproszenie konsumentów do czerpania przyjemności z letnich, owocowych smaków: moreli, truskawki, wiśni, żurawiny i czerwonej pomarańczy. W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski na billboardach i citylightach pojawią się plakaty adresowane do młodych ludzi korzystających z lata w mieście, cieszących się życiem i doceniających nawet drobne przyjemności, jakie ono przynosi. To pierwsza kampania dla marki Milko stworzona przez Publicis.









