- Urszula Wasilewska Urszula Wasilewska w zespole marketingu PZPN
Urszula Wasilewska objęła stanowisko sponsorship managerki w Polskim Związku Piłki Nożnej.
- Orlen Orlen szykuje rekordową dywidendę. Zarząd powołany na kolejną kadencję
Zarząd Orlenu proponuje, żeby spółka z zeszłorocznego zysku wypłaciła 6,38 mld zł dywidendy (po 5,50 zł na akcję). Rada nadzorcza na nową, trzyletnią kadencję powołała w niezmienionym składzie 11-osobowy zarząd spółki, na czele z prezesem Danielem Obajtkiem.
- Publicon Sport Sponsorzy angażują się w sport w celach wizerunkowych
Mimo trudnych okoliczności zewnętrznych, blisko co trzecia firma angażująca się w projekty sponsoringowe zadeklarowała, że w kolejnym roku przeznaczy więcej pieniędzy na działania w tym obszarze - wynika z raportu agencji Publicon Sport. Inwestycja w sponsoring sportu przynosi głównie korzyści w obszarze wizerunkowym.
- PZPN Fiasko rozmów z PZPN. Alior Bank przestał sponsorować reprezentację Polski
Alior Bank nie jest już partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Trwająca od 2014 r. współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z należącym m.in. do Grupy PZU bankiem nie została przedłużona - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Bank Pekao Bank Pekao na kolejne trzy lata sponsorem polskiej koszykówki
Nowa umowa między Bankiem Pekao a PZKosz- z rozszerzonym zakresem współpracy, zakładająca m.in. objęcie sponsoringiem tytularnym wybranych rozgrywek ligowych - będzie obowiązywać przez trzy najbliższe sezony, czyli do końca czerwca 2026 roku.
- Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023 PKN Orlen sponsorem generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023
Na 79 dni przed ceremonią otwarcia, sponsorem generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023 został PKN Orlen.
- InPost Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPostu. "Zawodnik powoli schodzący z rynku"
InPost, który od ub.r. jest strategicznym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski pracuje właśnie nad kampanią reklamową z tym związaną. Wystąpi w niej czterech piłkarzy, ale nie będzie wśród nich Roberta Lewandowskiego, kapitana polskiej drużyny. - Możliwe jest, że InPost nie chce inwestować w zawodnika po prostu powoli już schodzącego z rynku albo uważa, że przełożenie Lewandowskiego na sprzedaż czy wizerunek ich marki nie będzie skuteczne w formule reklamy zbiorowej - komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
- Polski Związek Piłki Nożnej Polscy piłkarze nie rozmawiają z mediami przed meczem z Czechami. „Absolutny strzał w kolano”
Reprezentacja Polski w piłce nożnej ma unikać kontaktów z mediami przed piątkowym meczem z Czechami. Zdaniem naszych rozmówców chodzi o to, żeby piłkarzy nie musieli mierzyć się z pytaniami o tzw. aferę premiową z mundialu. - Dopóki będą cisze medialne, głupkowate uniki, wysyłanie trzeciorzędnych piłkarzy na konferencje prasowe, ten wrzód będzie pęczniał - ocenia Mirosław Żukowski z „Rzeczpospolitej”.
- Euro 2024 Wszystkie mecze eliminacyjne do Euro 2024 na żywo w Polsat Box Go
Polsat Box Go będzie transmitować wszystkie mecze eliminacyjne do piłkarskich Mistrzostw Europy 2024. Spotkania Polaków nadawca pokaże w Polsat Sport Premium. Mecze naszej reprezentacji będzie można także oglądać w TVP1 i TVP Sport.
- piwo Tyskie reklamuje się jako partner reprezentacji Polski, w spocie Dorociński i Fronczewski
Kolejna reklama piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) z udziałem aktorów Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego nawiązuje do tego, że marka jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.









