- Media Industry WPROST z zastrzeżonymi prawami
Tygodnik WPROST dołączył do wydawców, którzy przyjęli regulamin Izby Wydawców Prasy dotyczący ochrony artykułów prasowych. Od najbliższego poniedziałku wybrane materiały w tygodniku będą opatrzone znakami © i ℗, oznaczającymi zastrzeżenie praw oraz odpłatność za wykorzystanie treści.
- Wprost Michał M. Lisiecki przenosi część działalności za granicę. „Przez wysokie podatki i nieprzyjazne przepisy”
Nieprzyjazne warunki dla przedsiębiorców i wysokie podatki. To powód, dla którego Michał M. Lisiecki, główny akcjonariusz PMPG Polskie Media SA, w którego portfolio są m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, częściowo przenosi działalność swoich spółek za granicę. Ma nadzieję, że to chwilowe rozwiązanie.
- Marketing and Advertising PMPG Polskie Media SA oficjalnie nową nazwą firmy
PMPG Polskie Media SA - to nowa zarejestrowana nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. O zmianie nazwy zdecydowało w listopadzie Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy PMPG.
- Wprost Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” to teraz PMPG Polskie Media
PMPG Polskie Media SA - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. Podkreśla ona, że spółka ma polskie pochodzenie i oparta jest na krajowym kapitale.
- Marketing and Advertising PMPG POLSKIE MEDIA SA – nowa nazwa łączy pochodzenie z historią firmy
PMPG Polskie Media SA - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. O zmianie nazwy zdecydowało w czwartek Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy PMPG. Nowa nazwa podkreśla polskie pochodzenie i polski kapitał spółki, a jednocześnie nie odcina jej od korzeni i od historii PMPG.
- Human Resources Jak rekrutować to tylko w Trójmieście. Stu wysoko wyspecjalizowanych specjalistów ICT w 4 miesiące.
W oddziale firmy EPAM Systems w Gdańsku otwartym w maju br. zatrudniono już blisko 100 specjalistów ICT. Jakość pracowników ICT dostępnych na lokalnym rynku pracy, ich kwalifikacje i doświadczenie, pozwoliły zrealizować ten plan w krótszym czasie niż zakładano. Zachęcona tymi wynikami firma będzie rekrutować pracowników do kolejnych projektów.
- Machina PMPG chce podbić USA. “Machina” wróci jako projekt międzynarodowy
Platforma Mediowa Point Group ma plan reaktywacji “Machiny”. Pod tą marką ma powstać multimedialna platforma kierowana do odbiorców w Polsce i USA, współtworzona przez amerykańskich przedsiębiorców.
- Home Entertainment Systems MACHINA comes back to the market. There will be a music online service and exclusive magazine published from Los Angeles
MACHINA is back on the market. One of the most recognizable Central-Eastern European music and culture brands will return in a completely new form but this time with a global audience. Combining music, entertainment, fashion, tech and lifestyle, it will become an international video and editorial platform built on the most advanced technology and innovative new media strategies straight from Silicon Valley and Los Angeles – the entertainment capital of the world.
- Magdalena Środa „Wprost” bez felietonów Magdaleny Środy. „Nie odpowiadał mi serial podsłuchowy”
Magdalena Środa zrezygnowała z pisania felietonów do tygodnika „Wprost”, w zamian zakładając blog na portalu NaTemat.pl. - Nie mogłam się pogodzić z linią redakcyjną „Wprost” realizowaną w ostatnim czasie - tłumaczy Środa.
- Social Networking Bloger poprowadzi społecznościowe strony magazynu FILM
Michał Kaczoń poprowadzi fanpage miesięcznika FILM na Facebooku oraz konto magazynu w serwisie społecznościowym Twitter. Właściciel marki FILM nie wyklucza, że magazyn zostanie reaktywowany w wersji cyfrowej, choć dzisiaj jeszcze za wcześnie na deklaracje w tej sprawie.









