- Fakt „Fakt” liderem sprzedaży w marcu. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w marcu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
- majówka Specjalnie wydania dzienników na majówkę
Większość dzienników nie zmieni cyklu wydawniczego w związku z długim weekendem majowym. Gazety w większości przypadków ukażą się w dni robocze, w standardowej cenie.
- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
W lutym br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
- Fakt „Fakt” liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 98 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
- Tomasz Niewiński Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House
Firma Selectivv Mobile House zajmująca się pozyskiwanie i analizą danych użytkowników urządzeń przenośnych powiększa dział sprzedaży. Pracę w nim rozpoczęli Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki związani wcześniej z biurem reklamy Ströer Digital Media.
- gazeta codzienna Papierowe wydania dzienników będą tracić czytelników. „To proces nieodwracalny”
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”, a „Gazeta Wyborcza” po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz. Eksperci poproszeni przez portal Wirtualnemedia.pl o komentarz w tej sprawie twierdzą, że nie uda się zatrzymać procesu odchodzenia czytelników od gazet papierowych.
- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
- Onet Nowe cykle #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna i #Polityczki w serwisie Onet Kobieta
Serwis Onet Kobieta rozpoczyna w marcu 2018 roku trzy cykle redakcyjne w ramach akcji #JakPolka: #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna oraz #Polityczki. Redakcja będzie publikować materiały dotyczące problemów kobiet oraz prezentujące sylwetki tych, które łamią stereotypy i zmieniają otaczającą je rzeczywistość.
- Ryszard Pieńkowski Ryszard Pieńkowski kupił od Ringier Axel Springer pozostałe 49 proc. udziałów Infor Biznes
Należąca do Ryszarda Pieńkowskiego firma Infor PL kupiła od Ringier Axel Springer 49 proc. udziałów spółki Infor Biznes (wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” oraz serwisy Dziennik.pl, Gazetaprawna.pl i Forsal.pl). W efekcie Infor PL ma 100 proc. udziałów Infor Biznes.
- Onet RAS-Polska Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro „Neon”. „Wizytówka cyfrowej twarzy firmy”
Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska.









