- SuperSTARcie “Superstarcie” TVP2 ze słabą oglądalnością. “Edukuje ludzi”
Nowy show TVP2 “Superstarcie” ma milion widzów, mniej niż gromadzą wówczas konkurencyjne stacje, a jego widownia spada z odcinka na odcinek. - Wolałbym, aby program miał więcej widzów. Jest jednak coraz lepszy - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.
- SuperSTARcie TVP2 ratując „SuperSTARcie” zmienia skład jury, Wojciech Mann pozostaje
TVP2 chce zwiększyć oglądalność nowego piątkowego show „SuperSTARcie”, dlatego zmieni formułę oceny jego uczestników. W jury nie pojawi się już producent muzyczny Marcin Bors, a jego miejsce co tydzień zajmie inna osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Marika Marika i Antek Królikowski poprowadzą “SuperSTARcie”. 10 gwiazd zaśpiewa na żywo
W nowym show “SuperSTARcie”, które ruszy z początkiem października br., wystąpią m.in. Natasza Urbańska, Rafał Brzozowski i Mieczysław Szcześniak. Poprowadzą go zaś Marika i Antek Królikowski. - To program, który zmienia myślenie o muzyce - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2.
- SuperSTARcie „SuperSTARcie” nowym muzycznym show TVP2. Wojciech Mann w jury
Z początkiem października TVP2 rozpocznie emisję nowego rozrywkowego show „SuperSTARcie”, w którym rywalizować będą artyści muzyczni. W jury widowiska, opartego na formacie „The Ultimate Entertainer”, zasiądzie m.in. Wojciech Mann.
- SuperSTARcie „SuperSTARcie” - nowe muzyczne show TVP2
Z początkiem października TVP2 rozpocznie emisję nowego rozrywkowego show “SuperSTARcie”, w którym rywalizować będą artyści muzyczni. W jury widowiska, opartego na formacie „The Ultimate Entertainer”, zasiądzie się m.in. Wojciech Mann.
- Margaret Margaret, Enej, Lemon i Ewelina Lisowska w akcji “Artyści dla dzieci” Fundacji Polsat
Ruszyła nowa odsłona kampanii Fundacji Polsat „Jesteśmy dla Dzieci” zatytułowana „Artyści dla dzieci”. Udział w niej wzięli Margaret, Enej, Lemon, Sylwia Grzeszczak, Ewelina Lisowska i Rafał Brzozowski i Patrycja Markowska.
- Coca-Cola Nadmorskie koncerty w kampanii Coca-Coli „Powiedz to piosenką” (wideo)
W ramach kampanii reklamowej Coca-Coli pod hasłem „Powiedz to piosenką” rusza cykl koncertów w nadmorskich kurortach. Za organizację imprez odpowiada agencja Havas Engage Polska.
- Rak. To się leczy Tomasz Kammel w kampanii „Zostań PiersiBadaczem!” (wideo)
Pod hasłem „Zostań PiersiBadaczem!” zaczęła się kampania promująca aplikację „PiersiBadacze” zachęcająca kobiety do okresowego badania piersi. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy CAE Agency, Fama PR i Stermedia - jest prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel.
- Maria Szabłowska Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk znów w TVP. Ruszyła „Latoteka”
Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję wakacyjnego programu muzycznego „Latoteka”. Jego gospodarzami są Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk, w przeszłości prowadzący „Wideotekę dorosłego człowieka”.
- słuchacze RMF FM Słuchacze RMF FM nagrają płytę z gwiazdami z okazji 25-lecia radia (wideo)
RMF FM rozpoczyna obchody jubileuszu 25-lecia istnienia rozgłośni. Stacja wystartowała właśnie ze specjalną edycją konkursu „Ja Cię kręcę”. Jej laureaci wystąpią wraz z gwiazdami muzyki na urodzinowej płycie.









