- SPOT&DOT Siedem nowych agencji w SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona - SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad.
- Allegro Allegro z nową usługą dostaw. Połączy różnych operatorów
Na Allegro pojawiła się kompleksowa usługa logistyczna Allegro Delivery, łącząca oferty różnych operatorów. Jej pierwszymi partnerami są One by Allegro i Orlen Paczka.
- Allegro Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek
Platforma zakupowa Allegro udostępniła właśnie właścicielom marek i producentom narzędzie reklamowe Ads4Brands. Pozwala ono na promocję na tej platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy.
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Na Travelist ważne dane za mało widoczne. Użytkownicy dostaną bon
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenił, że na platformie Travelist.pl brakowało odpowiedniej ekspozycji informacji wymaganych przez dyrektywę Omnibus. Witryna wprowadziła wymagane zmiany, a klientom, którzy zgłosili w tej sprawie reklamację, przyzna bon.
- Euro 2024 Kto reklamował się przy meczu Polska - Holandia? "Całe Euro cieszy się dużym zainteresowaniem"
W blokach reklamowych przy niedzielnym spotkaniu Polska-Holandia w trakcie Euro 2024 w TVP wyemitowano po kilkanaście spotów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z poziomu wykorzystania zaplanowanego czasu reklamowego, jak i z poziomu przychodów. Rozmowy z reklamodawcami nadal trwają i będą trwać przez cały czas trwania turnieju - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Gudowicz z biura reklamy TVP.
- e-commerce Polacy kupują w internecie częściej, ale wydają mniej. Zagraniczne platformy zyskały 10 proc.
Majowa sprzedaż w e-sklepach jest niższa od kwietniowej, ale wyraźnie lepsza niż rok wcześniej. Branżę cieszy rosnąca liczba zamówień - wskazuje we wtorkowym wydaniu "Puls Biznesu".
- Mediapanel Grupa RASP przed Wirtualną Polską, TikTok ze spadkiem. Zmiany w Mediapanelu miesiąc później
W maju br. strony i aplikacje Grupy Ringier Axel Springer Polska wyprzedziły pod względem zasięgu Grupę Wirtualna Polska, a więcej użytkowników od każdego z tych wydawców miała Grupa Polsat-Interia. Wprowadzenie w Mediapanelu zmian, które wyeliminują mechanizmy autopromocyjne stosowane przez część wydawców, przesunięto na lipiec.
- Shein Shein wchodzi na rynek second hand w Europie
Chińska marka Shein oficjalnie wystartowała w Europie z funkcją Shein Exchange pozwalającą na odsprzedanie ubrań zakupionych przez jej aplikację. W USA platforma z używanymi rzeczami przyciągnęła w 2023 roku aż 4,2 mln użytkowników.
- Piotr Iskra Piotr Iskra “Iskier” w zespole Websensa
Piotr Iskra “Iskier” dołącza do zespołu Websensa jako koordynator content marketingu wideo – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- bilety Spółka Allegro bez obaw przed nowym konkurentem. Estoński koncern przejął dwie bileterie
Estońska Piletilevi Group ma wielkie plany wobec Polski - połączyła dwie bileterie i chce przegonić lidera. Największa w kraju grupa e-commerce i jej eBilet nie zamierzają jednak odpuścić na tym polu - pisze we wtorek "Puls Biznesu".









