- lista najbogatszych Majątek Solorza urósł o 2 mld zł. Mocno w górę właściciele CD Projekt, TV Puls i PlayWay - w dół twórca CCC
Zygmunt Solorz pozostaje drugi na liście najbogatszych Polaków, a jego majątek w ciągu roku urósł o 20,1 proc. do 12,03 mld zł. Procentowo jeszcze więcej zyskali główni akcjonariusze CD Projekt, właściciel Telewizji Puls Dariusz Dąbski i Przemysław Gacek z Grupy Pracuj. Na czele rankingu jest niezmiennie Michał Sołowow, o 60 proc. urosły majątki Jerzego Staraka z Polpharmy i Tomasza Biernackiego z Dino, natomiast o 25 proc. stopniał majątek Dariusza Miłka z CCC.
- gospodarka Telekomy odporne na koronawirusa. Najbardziej tracą producenci smartfonów, turystyka i firmy odzieżowe (raport)
Koronawirus coraz bardziej zaraża światową gospodarkę. Odbija się też na polskim PKB, którego prognozy wzrostu największy polski bank zmniejszył do 3,5 proc. Z krajowych firm najbardziej ucierpiały na epidemii biura podróży i marki odzieżowe, które od kilku dni notują spore spadki na giełdzie - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
- OOH Rynek reklamy zewnętrznej w 2019 wart ponad 574 mln zł
Wartość rynku reklamy zewnętrznej w Polsce (OOH, DOOH, tranzyt) w ubiegłym roku wyniosła 574,5 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i domu mediowego Starcom. To o 5,1 proc. więcej niż w 2018 roku.
- Cathy Ibal Cathy Ibal wiceprezesem CNN International Commercial na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko senior vice president (wiceprezes) na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami, a raportować ma bezpośrednio do prezesa CNNIC Raniego Raada.
- doświadczenie klientów Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek
Największy wpływ na skłonność do polecania danej marki mają w Polsce wiarygodność i personalizacja oferty - wynika z najnowszej edycji badania KPMG, poświęconego budowaniu doświadczenia klientów. - Personalizacja jest wynikiem tego, jak na co dzień funkcjonujemy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Karasek, partner w dziale doradztwa biznesowego w KPMG w Polsce.
- handel Polacy polecają innym marki wiarygodne i spersonalizowane. Na czele iSpot przed Pandorą, Hiltonem i W.Kruk (Top 100 marek)
Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki. Największy wpływ na skłonność do polecania danej marki mają w Polsce wiarygodność i personalizacja oferty. Konsumenci najwyżej oceniają firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a największy spadek branża telekomunikacyjna – wynika z raportu KPMG.
- Fitness and Exercise Accor do 2022 r. wycofa plastik ze swoich hoteli
Rozwijając swoją rolę odpowiedzialnego dostawcy usług z zakresu turystyki na szczeblu lokalnym i globalnym, grupa Accor we współpracy z Fundacją Ellen MacArthur zobowiązała się do przyłączenia się do Global Tourism Plastics Initiative prowadzonej przez Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP) i Światową Organizację Turystyki.
- Allegro Allegro będzie naliczać prowizję także od kosztów dostawy, stawki w górę w kilkunastu kategoriach
Od 2 kwietnia na Allegro.pl prowizje będą naliczane od całej wartości transakcji, także od kosztów dostawy. Wyjątkiem będzie sprzedaż w ramach Allegro Smart!, w której pojawią się nowe opcje podziału kosztów dostawy. Od lutego prowizja wzrośnie w kilkunastu kategoriach.
- Family and Relationships Pokolenie Z: uczy się, studiuje, wchodzi na rynek pracy. A jak lubi odpoczywać?
Najstarsi przedstawiciele pokolenia Z skończą w tym roku 25 lat. Nazywani są również generacją C od angielskiego słowa connected, odnoszącego się do ich przyzwyczajeń – ciągłego dostępu do informacji, „podłączenia” do mediów i budowania relacji on-line. Przemiany demograficzne, w tym pokoleniowe wpływają na wiele aspektów gospodarki, także na branżę turystyczną. Każde pokolenie jest wewnętrznie zróżnicowane pod względem stylu życia i innych wartości wpływających na zachowania i potrzeby. Spełnienie oczekiwań pokolenia Z to bardzo duże wyzwanie – mówią organizatorzy turystyki.
- Allegro Allegro podwyższa prowizję w motoryzacji i obuwiu, uruchomi dział społecznościowy
Od 7 stycznia na Allegro.pl w górę pójdą prowizje w kategorii Motoryzacja i sekcjach dotyczących obuwie. Serwis zapowiada uruchomienie działu społecznościowego dla użytkowników oraz nowe opcje w sekcji Strefa Marek.









