- Private Equity Nowe osoby we władzach Echo Polska Properties
W czasie walnego zgromadzenia akcjonariuszy, przeprowadzonego w dniu 19 maja, akcjonariusze Echo Polska Properties NV (EPP) powołali do władz spółki dwie osoby – pana Przemysława Krycha na stanowisko non-executive director oraz pana Jacka Bagińskiego na stanowisko executive director oraz wiceprezesa ds. finansowych. Przemysław Krych jest prezesem zarządu i założycielem Griffin Real Estate, partnerem zarządzającym Cornerstone Partners, a także członkiem Rady Nadzorczej Echo Investment oraz przewodniczącym Rady Dyrektorów Griffin Premium RE.. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, a także projektach inwestycyjnych i restrukturyzacyjnych. W ostatnich latach był architektem największych transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych, w tym przejęcia spółki Echo Investment. Pod jego kierownictwem Griffin stał się jednym z największych i najbardziej aktywnych inwestorów zarządzającym aktywami o wartości 5 mld euro.
- Ewa Przyborowska Ewa Przyborowska: z Deloitte Digital do Kamikaze
Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Ewa Przyborowska, obejmując stanowisko senior account manager. Wcześniej pracowała w Deloitte Digital.
- BBDO BBDO, WPP, Procter&Gamble, Vodafone wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, dom mediowy Starcom New York, marka Vodafone, koncern Procter&Gamble, agencja reklamowa adam&eveDDB, agencja interaktywna Proximity London i kampania reklamowa marki Ariel w Indiach prowadzona pod hasłem „Share the Load” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
- Emilia Bryl Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo
Emilia Bryl po pięciu latach pracy w strukturze marketingu firmy PepsiCo awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
- Deloitte Digital Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Wygrała go agencja Deloitte Digital.
- Joanna Burbridge Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska w Stämpfli Polska
Do zespołu agencji kreatywnej Stämpfli Polska dołączyły Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska. Burbridge wcześniej pracowała m.in. w Dragon Rouge, Leo Burnett i Young&Rubicam, a Dąbrowska - w Dragon Rouge, Martis i Altavia.
- BBDO Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork
Tara Deveaux objęła stanowisko dyrektora marketingu w agencji reklamowej BBDO Nowy Jork. Na nowo utworzone stanowisko chief strategy officera awansowano Crystal Rix, dotychczas dyrektor ds. rozwoju biznesu.
- Kevin Roberts Kevin Roberts prezesem agencji Beattie Communications
Kevin Roberts, były prezes agencji reklamowej Saatchi&saatchi, w której przestał pracować po kontrowersyjnym komentarzu na temat równości płci w branży reklamowej, został nowym prezesem agencji public relations Beattie Communications.
- tv day TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Bob Hoffman gościem honorowym
W środę 1 lutego br. biuro reklamy TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day, poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman.
- Lay’s „Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem” na opakowaniach i w reklamach Lay’s (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), realizowana pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.









