SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Julia Wieniawa ambasadorką L'Oréal Paris

Aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa została ambasadorką marki kosmetycznej L'Oréal Paris. W tej roli dołączyła do Grażyny Torbickiej, od kilku lat współpracującej z brandem. 

Julia Wieniawa, fot. materiały prasoweJulia Wieniawa, fot. materiały prasowe

Jak czytamy w komunikacie prasowym marki: „Julia stale się rozwija, próbuje nowych rzeczy i podejmuje się nowych wyzwań. W swoich działaniach pokazuje, co dla niej znaczy hasło: „Ponieważ jestem tego warta”. Współpraca z L'Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze bardziej”.

Współpraca L'Oreal Paris z Julią Wieniawą obejmuje szeroki zakres działań promocyjnych i marketingowych, na początek obejmie kategorię produktów skin care. Wykorzystane zostaną public relations, social media, reklamy w kanałach digital oraz w telewizji.

Przez cały okres współpracy z marką aktorka będzie aktywnie uczestniczyć w programach społecznych realizowanych przez L'Oreal Paris, takich jak: „Lekcje wartości" czy „Stand Up! Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”.

„Wizerunek Julii Wieniawy sprawia, że możemy liczyć na wzmocnienie marki wśród młodych konsumentów, na czym najbardziej nam zależy, a jej mocny głos wykorzystać do szerzenia spraw dla nas najważniejszych - wspieranie kobiet w duchu "Jestem tego warta", w kampaniach społecznych, które prowadzimy jak i produktowo” – informuje nas biuro prasowe L'Oreal Paris. 

Julia Wieniawa to kolejna polska ambasadorka L'Oréal Paris obok Grażyny Torbickiej.

Wieniawa wcześniej reklamowała już m.in. Body Chief, Apart, Lipton, Samsung

Dołącz do dyskusji: Julia Wieniawa ambasadorką L'Oréal Paris

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kar
Człowiek-banner reklamowy.
odpowiedź
User
Tio
Nie rozumiem fenomenu popularności tej osoby - ani wybitnie ładna, ani utalentowana, ani inteligentna. Ma swoje 15 minut to korzysta.
odpowiedź
User
Antek
Nie rozumiem fenomenu popularności tej osoby - ani wybitnie ładna, ani utalentowana, ani inteligentna. Ma swoje 15 minut to korzysta.


I cyckì takie bardziej stożkowate, trochę jak u kozy.
odpowiedź