SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Julia Wieniawa ambasadorką herbatek Lipton

Ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.

Celem kampanii jest zainspirowanie młodej grupy konsumentów do sięgania po ciekawe owocowe kombinacje herbatek Lipton i odkrywania małych przyjemności na co dzień.

Twarzą kampanii „Do przyjemności mamy talent” linii herbatek owocowych Lipton została Julia Wieniawa

-Jest mi niezmiernie miło, że zostałam ambasadorką Lipton. To marka, które idzie z duchem czasu, a jednocześnie od lat towarzyszy nam na co dzień. Przekaz kampanii herbatek owocowych Lipton jest mi bardzo bliski, bo sama staram się zawsze znaleźć czas na przyjemności w moim szalonym kalendarzu pełnym wyzwań - mówi Julia Wieniawa

- Julia Wieniawa idealnie wpisuje się w przekaz nowej kampanii Lipton. To artystka podążająca za pasjami, które sprawiają jej przyjemność. Jednocześnie młoda gwiazda dosknale zna social media i zbudowała wokół siebie imponującą społeczność na Instagramie czy TikToku. Owocowe połączenia naszych herbatek to nowoczesna i oryginalna propozycja skierowana do Gen Z i millenialsów. Naszym celem jest dostarczanie codziennej porcji przyjemnych odkryć, smakowych i nie tylko. Do tego zachęcamy w nowej kampanii - mówi Karolina Kuźnicka-Salhuana, senior brand manager Lipton.

Nowa kampania Lipton opiera się na wielu kanałach dotarcia, wykorzystując zwłaszcza te lubiane przez Gen Z i millenialsow: digital, media społecznościowe, influencer marketing oraz reklama w telewizji. 

Kampania Lipton będzie wielowymiarowa. Już w kwietniu w ramach zorganizowanej przez markę loterii konsumenci będą mogli wygrać tajemnicze mystery boxy, bilety do kin czy karnety na Olsztyn Green Festiwal. Marka pojawi się na festiwalu ze swoją ambasadorką w Strefie Przyjemności Lipton. 

Za działania reklamowe w obszarze digital i PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów PHD Media Direction oraz DRUM Polska.

Od 2021 roku właścicielem marki Lipton jest firma Lipton Teas and Infusions, która w swym portfolio posiada ponad 34 marek herbat, znanych na całym świecie. Wśród nich znajdują się m.in.  Lipton, Pukka, Saga, TAZO, PG tips i T2 – które są dostępne w ponad 100 krajach.

Dołącz do dyskusji: Julia Wieniawa ambasadorką herbatek Lipton

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jar
Lepiej pasowałaby do reklamy kroplówek.
odpowiedź
User
Bobi
herbatki od aktorczki i piosenkareczki na bank pyszniutkie.
odpowiedź
User
777
Tak samo pasuje jak hajzer do new balance...
odpowiedź