SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Żelechowski szefem marketingu mBanku

Z początkiem marca stanowisko dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku obejmie Mateusz Żelechowski. Ostatnio funkcję tę sprawował Rafał Jakubowski. 

Mateusz Żelechowski jako dyrektor marketingu detalicznego mBanku będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej dla klientów dojrzałych, młodych, premium i segmentu SME, działania związane z wizerunkiem marki, kanały social mediowe banku, a także działania z zakresu ESG, tj. współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.

– Marka mBanku przeszła kapitalną drogę, awansując z kategorii online do uniwersalnej. Dziś jest rozpoznawalnym symbolem banku z czołówki polskich instytucji finansowych. W tej podróży nasz brand nie stracił magnetyzmu, świeżości i z powodzeniem przyciąga klientów w każdym wieku. Dlatego z dużym szacunkiem patrzę na dokonania moich poprzedników i zespoły, które przez lata ugruntowały pozycję marki – mówi Mateusz Żelechowski. – Dziękuję za tę nominację i traktuję ją jako duże wyróżnienie. Niezmienną ambicją mBanku jest wzrost. Dlatego wspólnie z zespołem chcę wspierać rozwój biznesu, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i wyzwania finansowe, z jakimi mierzą się klienci – dodaje Żelechowski.

Mateusz Żelechowski pracuje w bankowości od blisko 20 lat. W 2007 roku został rzecznikiem prasowym MultiBanku (marki, która funkcjonowała w ramach dawnego BRE Banku i której klienci zostali przeniesieni do mBanku). Następnie kierował biurem prasowym bankowości detalicznej mBanku. W kolejnych latach jako wicedyrektor marketingu współtworzył i wdrażał strategie komunikacyjne dla segmentów detalicznych. 

Od marca 2020 jest dyrektorem departamentu klienta indywidualnego odpowiadającego za pozyskiwanie i wzmacnianie relacji z klientami banku. Jest absolwentem wydziału filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, uczestnikiem studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing, a aktualnie bierze udział
w Advanced Management Program w IESE Business School.

Mateusz Żelechowski zastąpi Rafała Jakubowskiego, który właśnie objął funkcję dyrektora marketingu Santander Bank Polska.

 

 

Dołącz do dyskusji: Mateusz Żelechowski szefem marketingu mBanku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
ma tatuaż ;-P
0 0
odpowiedź
User
nmi
Właśnie dziś Mbank przysłał mi maila, że od kwietnia wszystko drożeje 80-100% i nie będzie można korzystać z bankomatów Euronet. Ostatnio Mbank zasłynął też wykupieniem reklam w TV Republika. Troszkę już mam dość tej zabawy.
2 0
odpowiedź
User
nmi
Właśnie dziś Mbank przysłał mi maila, że od kwietnia wszystko drożeje 80-100% i nie będzie można korzystać z bankomatów Euronet. Ostatnio Mbank zasłynął też wykupieniem reklam w TV Republika. Troszkę już mam dość tej zabawy.
1 0
odpowiedź