SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wpisy dziennikarzy na Twitterze w kwietniu dały 2,3 mln interakcji. Liderami Stanowski, Bok i Lis

Największe zasięgi na Twitterze wśród dziennikarzy w kwietniu, podobnie jak miesiąc wcześniej, mieli Krzysztof Stanowski, Łukasz Bok i Tomasz Lis - wynika z danych profilu Emocje w Sieci. Wpisy lidera zestawienia, współtwórcy Kanału Sportowego, miały aż 37,2 mln wyświetleń. - Pierwsza dwudziestka najbardziej zasięgowych kont wygenerowała kont miała dotarcie na poziomie 203 mln wyświetleń oraz 2,3 mln interakcji.

fot. Twitter.comemocjewsieci fot. Twitter.comemocjewsieci

Profil Emocje w Sieci sprawdził, kto spośród dziennikarzy i publicystów miał w kwietniu największe zasięgi wpisów na Twitterze. Pierwsza dwudziestka kont osiągnęła dotarcie na poziomie 203 mln wyświetleń, dzięki opublikowaniu ponad 10,5 tys. autorskich wpisów (bez retweetów) - analizuje profil Emocje w Sieci. TOP20 kont wygenerowało też prawie 2,3 mln interakcji.

Liderzy Twittera wśród dziennikarzy - Stanowski, Bok, Lis

Miejsce pierwsze zajmuje Krzysztof Stanowski z Kanału Sportowego z liczbą 37,2 mln wyświetleń wpisów. Podium uzupełniają Łukasz Bok, niezależny twórca agregujący treści medialne (20,5 mln wyświetleń) oraz były naczelny "Newsweek Polska" Tomasz Lis (16,4 mln wyświetleń).

- W czołówce w kwietniu nie zmieniło się nic jeśli chodzi o pierwszą trójkę - analizują twórcy profilu Emocje w Sieci w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.

Tuż za podium z liczbą 14,2 mln wyświetleń jest Bartłomiej Wypartowicz z Defence24, dziennikarz Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała (14 mln wyświetleń), redaktor naczelny Energetyka24 Jakub Wiech (13,2 mln wyświetleń). Na kolejnych miejscach są dziennikarze i publicyści z zasięgami poniżej 10 mln - Łukasz Warzecha (9,7 mln), Mateusz Grzeszczuk (8,9 mln), Mateusz Święcicki z Eleven Sports (6,9 mln).

- Twitter - mimo sporych zmian, jakie zaszły na tym portalu społecznościowym w tym roku - jest nieustannie atrakcyjnym portalem społecznościowym dla dziennikarzy i publicystów. Kolejny ranking miesięczny pokazuje, jak spore zasięgi generują pracownicy mediów w tym kanale. Dla wielu osób ich wpisy są głównym źródłem wiadomości, o czym świadczą twarde dane. Wysokie zasięgi dowodzą, że użytkownicy portalu cenią sobie ich obecność i regularnie czytają ich wpisy. Ranking ten nie opiera się na liczbie obserwujących profile, co ma niewiele wspólnego z popularnością. Stawiamy w nim na realną liczbę odsłon autorskich tweetów i rzeczywisty zasięg. Do tej pory liczby te były ukryte i tylko właściciel profilu miał do nich dostęp - tłumaczą w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl twórcy profilu Emocje w Sieci.

Bez kobiet wśród najbardziej zasięgowych kont dziennikarskich na Twitterze

W pierwszej dwudziestce nie znalazła się ani jedna dziennikarka ani publicystka.

- To, co na pewno martwi, to brak obecności kobiet w pierwszej dwudziestce profili o najszerszym dotarciu. W TOP 20 dominują mężczyźni poruszający najpopularniejsze tematy. Chodzi oczywiście o gospodarkę i ekonomię, wojnę na Ukrainie i krajową politykę - wyjaśniają twórcy profilu emocje w Sieci.

W marcu zmalała liczba polskich użytkowników Twittera - o 73,1 tys., czyli 0,7 proc. Za to przeciętny czas korzystania wydłużył się o 5 minut i 52 sekundy (7,5 proc.). Serwis odwiedziło 9,61 mln użytkowników (32,39 proc. zasięgu), każdy użytkownik spędziło tam średnio po godzinie, 23 minut i 35 sekund. - wynika z danych Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Wpisy dziennikarzy na Twitterze w kwietniu dały 2,3 mln interakcji. Liderami Stanowski, Bok i Lis

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lisk, pisk, trzask, prask
Jednozdaniowe komentarze dla patointeligentów. Nic dziwnego, że dominują tu sami mężczyźni z opinią toksycznych przemocowców. Na proste komunikaty najlepiej aportuje zezwierzęcony motłoch. Na co przekładają się te statystyki, bo chyba nie na wpływy z reklam?
0 0
odpowiedź
User
tłit tłit xD
Po angielsku rzeczownik "twit" to cymbał, dureń. I to akurat się zgadza, bo to platforma właśnie dla osobistości mających problemy z wysławianiem się. Wrzucasz jedno zdanie, często najeżone bykami, ale co tam, gawiedź to łyka bezkrytycznie.
10 5
odpowiedź
User
Obiektywny
Proszę nie nazywajmy lisa i stanowskiego dziennikarzami, bo mocno dyskredytujemy osoby, które pracują w tym zawodzie...
15 6
odpowiedź