Wpisy dziennikarzy na Twitterze w kwietniu dały 2,3 mln interakcji. Liderami Stanowski, Bok i Lis

Największe zasięgi na Twitterze wśród dziennikarzy w kwietniu, podobnie jak miesiąc wcześniej, mieli Krzysztof Stanowski, Łukasz Bok i Tomasz Lis - wynika z danych profilu Emocje w Sieci. Wpisy lidera zestawienia, współtwórcy Kanału Sportowego, miały aż 37,2 mln wyświetleń. - Pierwsza dwudziestka najbardziej zasięgowych kont wygenerowała kont miała dotarcie na poziomie 203 mln wyświetleń oraz 2,3 mln interakcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wpisy dziennikarzy na Twitterze w kwietniu dały 2,3 mln interakcji. Liderami Stanowski, Bok i Lis
fot. Twitter.comemocjewsieci

Profil Emocje w Sieci sprawdził, kto spośród dziennikarzy i publicystów miał w kwietniu największe zasięgi wpisów na Twitterze. Pierwsza dwudziestka kont osiągnęła dotarcie na poziomie 203 mln wyświetleń, dzięki opublikowaniu ponad 10,5 tys. autorskich wpisów (bez retweetów) - analizuje profil Emocje w Sieci. TOP20 kont wygenerowało też prawie 2,3 mln interakcji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tucker-carlson-zwolniony-fox-news-show-twitter ##

Liderzy Twittera wśród dziennikarzy - Stanowski, Bok, Lis

Miejsce pierwsze zajmuje Krzysztof Stanowski z Kanału Sportowego z liczbą 37,2 mln wyświetleń wpisów. Podium uzupełniają Łukasz Bok, niezależny twórca agregujący treści medialne (20,5 mln wyświetleń) oraz były naczelny "Newsweek Polska" Tomasz Lis (16,4 mln wyświetleń).

- W czołówce w kwietniu nie zmieniło się nic jeśli chodzi o pierwszą trójkę - analizują twórcy profilu Emocje w Sieci w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.

Tuż za podium z liczbą 14,2 mln wyświetleń jest Bartłomiej Wypartowicz z Defence24, dziennikarz Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała (14 mln wyświetleń), redaktor naczelny Energetyka24 Jakub Wiech (13,2 mln wyświetleń). Na kolejnych miejscach są dziennikarze i publicyści z zasięgami poniżej 10 mln - Łukasz Warzecha (9,7 mln), Mateusz Grzeszczuk (8,9 mln), Mateusz Święcicki z Eleven Sports (6,9 mln).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-twitter-profil-za-klodka-dlaczego-atak-boty ##

- Twitter - mimo sporych zmian, jakie zaszły na tym portalu społecznościowym w tym roku - jest nieustannie atrakcyjnym portalem społecznościowym dla dziennikarzy i publicystów. Kolejny ranking miesięczny pokazuje, jak spore zasięgi generują pracownicy mediów w tym kanale. Dla wielu osób ich wpisy są głównym źródłem wiadomości, o czym świadczą twarde dane. Wysokie zasięgi dowodzą, że użytkownicy portalu cenią sobie ich obecność i regularnie czytają ich wpisy. Ranking ten nie opiera się na liczbie obserwujących profile, co ma niewiele wspólnego z popularnością. Stawiamy w nim na realną liczbę odsłon autorskich tweetów i rzeczywisty zasięg. Do tej pory liczby te były ukryte i tylko właściciel profilu miał do nich dostęp - tłumaczą w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl twórcy profilu Emocje w Sieci.

Bez kobiet wśród najbardziej zasięgowych kont dziennikarskich na Twitterze

W pierwszej dwudziestce nie znalazła się ani jedna dziennikarka ani publicystka.

- To, co na pewno martwi, to brak obecności kobiet w pierwszej dwudziestce profili o najszerszym dotarciu. W TOP 20 dominują mężczyźni poruszający najpopularniejsze tematy. Chodzi oczywiście o gospodarkę i ekonomię, wojnę na Ukrainie i krajową politykę - wyjaśniają twórcy profilu emocje w Sieci.

W marcu zmalała liczba polskich użytkowników Twittera - o 73,1 tys., czyli 0,7 proc. Za to przeciętny czas korzystania wydłużył się o 5 minut i 52 sekundy (7,5 proc.). Serwis odwiedziło 9,61 mln użytkowników (32,39 proc. zasięgu), każdy użytkownik spędziło tam średnio po godzinie, 23 minut i 35 sekund. - wynika z danych Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali