Likwidator TVP Daniel Gorgosz oraz dyrektor generalny Tomasz Sygut napisali list do pracowników telewizji. - Nikt w TVP nie zarabia już setek tysięcy złotych miesięcznie, że żaden z dyrektorów nie ma dodatkowych umów cywilnoprawnych pozwalających na bezwstydne łupienie telewizji - zapewniają. I informują, że przychody reklamowe TVP w I kwartale br. wzrosły o 10 proc. rok do roku.
Telewizja TVN zdecydowała o realizacji drugiego sezonu programu „The Traitors. Zdrajcy”, który zadebiutował w wiosennej ramówce. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, właśnie ruszył casting do nowej edycji, która ma być realizowana jeszcze w tym roku.
W badaniu Mediapanel mają zostać wprowadzone zmiany, w efekcie których zmuszanie internutów do przeklikiwania np. przez stronę główną, żeby przeczytać właściwy tekst, nie będzie wpływać na wyniki odwiedzalnosci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Realizująca badanie firma Mediapanel prosi wydawców, żeby nie chwalili się wynikami swoich serwisów „podkręconymi” przez takie przeklikiwanie.
Dariusz Wieczorkowski został zwolniony z Radia Wrocław - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Informację potwierdza nam likwidator stacji Tomasz Duda.
Play i UPC Polska dołączyły do oferty kanał ViDoc TV, który dotychczas był dystrybuowany głównie za pośrednictwem MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej.
Wiosna wybuchła na dobre, a przyroda obudziła się do życia z taką mocą, że jej cuda objawiły się także w mediach. Oto głos zabrał redaktor Krzysztof Ziemiec - gołąbek pokoju wypuszczony po kilku latach uwięzienia ze złotej klatki na Woronicza i przy placu Powstańców - pisze w felietonie Tomasz Wojtas.
Dalej spada liczba abonentów satelitarnych Orange Polska. Na koniec I kwartału br. było ich 52 tys. To o 7 tys. mniej niż pod koniec 2023 roku i aż o 51 tys. mniej niż przed rokiem. Mimo spadającej popularności odbioru DTH, ogólna liczba klientów telewizyjnych operatora zwiększyła się.
Patrycja Gałązka objęła stanowisko chief marketing & digital officer całej grupy SPI International. Dotychczas była dyrektorką do spraw marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
Rafał Wójcik, dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora), rozstał się z redakcją i przeszedł do tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jest tam dziennikarzem i wydawcą.
Freya Allan, aktorka z obsady „Wiedźmina” ujawniła, że wie, jak zakończy się serial, którego piąty sezon będzie ostatnim.
Meta, do której należą Facebook i Instagram, przedstawiła udoskonalone funkcje Gen AI oraz inne narzędzia, które pomogą w rozwoju reklamodawcom.
Agnieszka Siekiera objęła nowo utworzone stanowisko kierowniczki Biura Zarządu Grupy Eurozet – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
We Francji serwis streamingowy Max będzie współpracował m.in. z Canal+ i Amazon Prime Video. W Polsce, gdzie Max zastąpi HBO Max, wciąż nie wiadomo na jakich warunkach dostęp do platformy uzyskają klienci operatorów. - Jest jeszcze zbyt wcześnie na potwierdzanie szczegółów - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
Dziennikarze amerykańskich „The New York Times” i „The Washington Post” zdobyli po trzy Nagrody Pulitzera w tegorocznej edycji nagrody. Laureatem trofeum za komentarz został rosyjski opozycjonista Władimir Kara-Murza.
6 maja upłynął termin, w którym Telewizja Polska powinna wykupić swoje obligacje o wartości nominalnej 550 mln zł. Spółka wciąż tego nie uczyniła. - TVP jest w trakcie uzgodnień z Bankiem Gospodarstwa Krajowego kwestii związanych z wykupem obligacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca.
Piosenkarka Marta Mandaryna Wiśniewska wystąpiła w najnowszej reklamie promującej bezalkoholowe piwo Żywiec dostępne obecnie w sieci sklepów Żabka.
Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny, od maja obejmują stanowisko creative lead i pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji Cut The Mustard. Będą raportować bezpośrednio do Michała Oleksowa, creative directora. Z agencją żegna się z kolei Kuba Kiraga.
Dwudziesty sezon „Chirurgów” zapewnił mnóstwo zwrotów akcji, mimo że składał się zaledwie z dziesięciu odcinków, co było efektem ubiegłorocznego strajku scenarzystów. Już teraz wiadomo, że finał sezonu zakończy się cliffhangerem, dotyczyć on będzie finansowania badań Meredith i problemów stażystów.
mBank rozpoczął nietypową kampanię na platformie muzycznej Spotify. Za logistykę działań w serwisie odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), zaś za koncept kampanii - agencje Dentsu Creative oraz Carat. Kampania potrwa do końca maja, prowadzona jest częściowo w języku śląskim.
Tomasz Trzósło oraz Maciej Antczak awansowali na stanowiska odpowiednio marketing analytics director oraz business development director w agencji Bluerank. Obaj pełnią analogiczne role w siostrzanej spółce technologicznej Full Stack Experts.