SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,3 mln widzów „Bake off - Ale ciacho! 3”. 6,82 mln zł z reklam

Trzeci sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,32 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,82 mln zł.

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.50, w okresie od 11 września do 20 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków trzeciej edycji programu wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 11,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,60 mln osób, zgromadził odcinek audycji z 6 listopada br.

W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 200 tys. widzów. Wówczas kulinarna produkcja gromadziła średnio 1,52 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,25 proc., 10,50 proc. i 10,94 proc. udziału.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho! 3” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 13,16 proc., nadający w tym czasie „Drugą szansę” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Drugą lokatę zajął Polsat (11,45 proc.; filmy fabularne), a czwartą - TVP1 (4,12 proc.; gł. filmy fabularne).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzeciej edycji teleturnieju wyniosły 6,82 mln zł. Dla porównania, pierwszy sezon audycji z reklam zarobił 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki.

Trzecią serię reality-show wygrał Tomasz Bączkowski. Właśnie zakończoną edycję programu prowadzili Katarzyna Kołeczek i Marcelina Zawadzka, a w jury znajdowali się Krzysztof Ilnicki i Michał Bryś. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: 1,3 mln widzów „Bake off - Ale ciacho! 3”. 6,82 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kozanostra1992
Świetny format, który jest o niebo lepszy i przyjemniejszy w oglądaniu od pretensjonalnego Masterchefa, ale uważam, że powinien lecieć tylko raz w roku, bo inaczej zostanie "zameczony"... 🤓
odpowiedź
User
Mon
Za bardzo cukierkowy i mdły jest ten program. Źle się to ogląda. Brak jest jakichkolwiek emocji, które towarzyszą w showach kulinarnych.
Nowy wymiar misyjności TVP to NUDA. Ten program to odzwierciedla.
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Następny h-kit TVP.
odpowiedź