1,75 mln gospodarstw domowych w Polsce płaci za treści VoD

Liczba gospodarstw domowych korzystających z płatnych usług SVoD w Europie Środkowej i Wschodniej wzrosła w tym roku o ok. 2,25 miliona, do 5,58 miliona - wynika z danych firmy badawczej Digital TV Research.

km
km
Udostępnij artykuł:

W Europie Środkowej i Wschodniej najwięcej gospodarstw domowych płacących co miesiąc za usługę wideo na żądanie o charakterze SVOD (subscription video on demand) jest w Rosji (blisko 2,5 mln) i Polsce (1,75 mln).

Kraje te mogą pochwalić się także największym wzrostem liczby płacących subskrybentów w mijającym roku - odpowiednio o ponad 800 tys. i blisko 600 tys.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/subskrypcje-vod-w-prawie-250-mln-domow-na-swiecie-liderem-netflix ##

W najbliższych kilku latach prognozowany jest szybki wzrost popularności SVoD w regionie. W 2021 r. ma tutaj być ponad 18 milionów subskrybentów, z czego ponad 9 milionów w Rosji, a ok. 3 miliony w Polsce.

grafika

W 2021 r. najwięcej płacących subskrybentów w Europie Środkowej i Wschodniej ma mieć Netflix (3,5 mln), wyprzedzając Ivi (2,4 mln), Megogo.net (1,3 mln), Okko (1,1 mln) oraz Iplę (0,9 mln).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"