11 polskich agencji w Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Wśród wybranych jest 11 agencji z Polski, największą liczbę nominacji otrzymały Sempai NetArch, They.pl oraz Bluerank.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie Google podkreśla, że wyłaniając finałowe agencje jury bierze pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu muszą dołączyć do programu Google Partners. Jego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

W tegorocznej edycji konkursu Google Premier Partner Awards polskie agencje łącznie otrzymały 24 nominacje. Liderem zestawienia jest agencja Sempai NetArch, która dostała ich 5. Kolejno 4 nominacje otrzymała They.pl, a 3 przypadły agencjom Bluerank i Sales Tube. Po 2 nominacje przyznano Marketing Online - Centrum Promocji Internetowej, Semahead, CubeGroup S.A. i po 1 SMG PM, Up & More, K2 Search Sp. z o.o. oraz PromoTraffic.

- Uczestnicy tegorocznej edycji konkursu zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko - podkreśla Helene Ambiana, head of Google Partners w regionie EMEA. - Wytypowanie nominowanych z listy tak imponujących zgłoszeń zawsze jest dla jury trudnym zadaniem, jednak poziom innowacyjności w obszarze marketingu internetowego oraz zaangażowanie i kreatywność agencji, przekładająca się na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, są dla nas bardzo inspirujące. Każdy z naszych Partnerów spełnia wymogi stawiane przez Google, więc firmy z sektora MŚP mogą być pewne, że ich marki, jak i budżety reklamowe znajdują się w dobrych rękach.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zwycięzcy zostaną nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"