SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

16-28 tys. zł pensji dla marketing directora w stolicy, 13-25 tys. zł dla marketing managera

Maksymalnie 28 tys. zł brutto miesięcznie może zarobić marketing director w Warszawie pracujący w dziale sprzedaży i marketingu. Pensja marketing managera może w stolicy wynieść nawet 25 tys. zł, a PR manager i digital marketing manager mogą osiągnąć wynagrodzenie rzędu 20 tys. zł - wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Michael Page.

Opublikowane przez Michael Page „Przeglądy wynagrodzeń” prezentują płace minimalne, najczęściej oferowane oraz maksymalne na wyszczególnionych stanowiskach, oferowane przez oddziały międzynarodowych firm działających w różnych branżach. Dane dotyczą osób znających biegle język angielski i zatrudnionych w Warszawie oraz okolicach.

Jeśli chodzi o działy sprzedaży i marketingu, najwięcej w Warszawie mogą zarobić dyrektorzy sprzedaży - miesięcznie brutto 44 tys. zł (FMCG) i 40 tys. zł (handel detaliczny).

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie dla osoby pracującej na stanowisku marketing directora w Warszawie wynosi 22 tys. zł brutto. Stołeczne minimum to 16 tys. zł brutto, a maksimum - 28 tys. zł brutto.

>>> Rosną zarobki w branży reklamowej: 18 tys. dla dyrektora kreatywnego, 15 tys. dla media directora (raport)

Z kolei marketing manager może w Warszawie zarobić od 13 do 25 tys. zł brutto miesięcznie, przy czym najczęściej oferowane wynagrodzenie sięga 19 tys. zł brutto na miesiąc.

Z kolei PR manager i digital marketing manager mogą liczyć na miesięczną pensję w wysokości od 10 do 20 tys. zł brutto, a najczęściej oferowane w ich przypadku wynagrodzenia to odpowiednio 15 i 12 tys. zł brutto miesięcznie.

Dołącz do dyskusji: 16-28 tys. zł pensji dla marketing directora w stolicy, 13-25 tys. zł dla marketing managera

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Haircut
To zestawienie to jakiś idiotyzm.
odpowiedź
User
niki
zejdźcie na Ziemie proszę! zaklinane rzeczywistości. Lepszy użytek z tego raportu będzie jak zrobicie z niego pogłębiony mailing po CFO i głównych księgowych bo CIO tego nie połkną i tak. Całość proszę podzielić na pół
odpowiedź
User
Jacu
W końcu jakieś prawdziwe dane, choć premie dla sprzedaży chyba trochę zaniżone
odpowiedź