2,3 mln widzów nowego serialu „W rytmie serca”, 28,83 mln zł z reklam

Nowy serial „W rytmie serca” oglądało średnio 2,33 mln widzów, czyli niemal tyle samo widzów niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,83 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,3 mln widzów nowego serialu „W rytmie serca”, 28,83 mln zł z reklam
W rytmie serca; od lewej: Mateusz Damięcki, Dariusz Toczek i Maria Dębska; fot. Artrama

„W rytmie serca” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 10 września do 26 listopada br. (w dniu premiery stacja pokazała również dodatkowy odcinek o 21.05). Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków pierwszego sezonu wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 4,31 mln widzów w 4+ (łączny 1-minutowy zasięg wszystkich odcinków serialu wyniósł 16,33 mln osób)

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-supermodelka-plus-size-polsat ##

Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek z 8 października br. (pokazany został on tuż po meczu Polska-Czarnogóra, który śledziło 9,45 mln widzów w Polsacie i Polsacie Sport) - zgromadził on przed telewizorami 2,97 mln oglądających (jego zasięg wyniósł 5,76 mln osób).

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyspa-przetrwania-miala-o-1-74-mln-widzow-mniej-niz-taniec-z-gwiazdami ##

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy prognozę pogody, „Dziewczyny ze Lwowa”, „Rolnik szuka żony” i koncert „Premiery” podczas 54. KFPP, osiągnęła 16,43 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef”; 13,33 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy fabularne; 3,72 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/diagnoza-ma-o-610-tys-widzow-wiecej-niz-top-model-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.

grafika

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków serialu wyniosły 28,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Serial „W rytmie serca” był wiceliderem swojego pasma w grupie all 4+ ustępując miejsca tylko serialowi „Dziewczyny ze Lwowa", który można oglądać na TVP1. Średnia widownia serialu emitowanego na Polsacie oscylowała w okolicach 2,3 mln, czyli była na tym samym poziomie, co „Kabaret na żywo” nadawany w analizowanym paśmie rok temu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Baczyński, senior media planner/buyer w Codemedia. - Pomimo, że to TVP1 utrzymało pozycję lidera pasma to zanotowało największą stratę zamieniając serial "Ranczo" (średnio 5,3 mln widzów w grupie ALL 4+) w 2016 roku na „Dziewczyny ze Lwowa" (średnio 2,9 mln widzów w grupie ALL 4+). Tak wyraźny spadek pokazuje jak ważny jest „content” za którym podąża widz, a swojego rodzaju przywiązanie odbiorcy do tematyki danego programu sprawia, że wyraźne zmiany w ramówce mogą mocno wpłynąć na poziom oglądalności - komentuje ekspert.

Jak już informowaliśmy, Telewizja Polsat podjęła decyzję w sprawie kontynuacji produkcji - drugi sezon widzowie zobaczą w tym samym paśmie w wiosennej ramówce 2018 roku. - Od dawna nie pamiętam, aby jakiś serial miał tak pozytywne opinie widzów. Produkcja podoba się zarówno młodszym, jak i starszym widzom - kilka tygodni temu mówiła nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-rytmie-serca-i-diagnoza-najchetniej-ogladanymi-nowosciami-w-jesiennej-ramowce-analiza ##

W rolach głównych wystąpią: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Polk, Piotr Fronczewski, Małgorzata Foremniak i Dariusz Toczek, a producentem wykonawczym produkcji jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"