2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej

Jesienią br. program „Uwaga!” ogląda średnio 2,32 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej
Tomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk Wojciech

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 21 listopada br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,32 mln osób. Przełożyło się na 15,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,28 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.

Względem niemal analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 220 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 29 października ub.r.) interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,54 mln oglądających, co przekładało się na 16,84 proc. udziału w 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.

TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 20,43 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,54 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,53 proc.).Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-wspolnej-stracilo-440-tys-widzow-tvn-przegrywa-tylko-z-tvp2 ##

Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące