SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. TVN wygrywa z TVP2 i Polsatem

Program „Uwaga!” w nowym sezonie ogląda średnio 2,54 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Tomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk WojciechTomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk Wojciech

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 29 października br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,54 mln osób. Przełożyło się to na 16,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 15 października br., które zainteresowało 3,45 mln osób.

Trzy topowe wydania „Uwagi!”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

15-10-2015

3 445 093

21,88%

08-10-2015

2 996 447

19,01%

12-10-2015

2 994 496

19,08%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. Wówczas interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,71 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 18,02 proc. oraz 17,72 proc. udziału.

TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 21,97 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,57 proc.), a trzecia jest TVP2 (m.in. końcówka „Barw szczęścia”; 7,90 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Konkurencja w czasie emisji magazynu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 308 683

21,97%

17,55%

TVN - Uwaga!

2 535 265

16,84%

16,91%

Polsat

1 591 558

10,57%

12,40%

TVP2

1 189 775

7,90%

6,52%

Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.

Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. TVN wygrywa z TVP2 i Polsatem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan Dandur
O, to pani Monika trojga nazwisk może wracać na Śląsk. Bye, bye
odpowiedź
User
flash
Nie, Monika będzie aż EM poleci bo ręka rękę... I muszą się jeszcze ustawić tu i tam.
odpowiedź