„Aplauz aplauz!” oglądać można w TVN w niedziele o godz. 20.00 począwszy od 5 września br. Trzy dotąd pokazane odcinki show przyciągnęły przed ekrany 2,49 mln widzów, co zapewniło stacji 15,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,94 proc. w grupie 16-49.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.

Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku
TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje drugie miejsce w całym rynku. Liderem jest TVP1, emitująca „Pogodę”, „Dziewczyny ze Lwowa” i raz program „Rolnik szuka żony”, co daje jej 18,77 proc. w grupie 4+. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,33 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,02 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a kolejne pozycje zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.
Oglądalność programu na tle konkurencji
W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewają na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydują jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadzi Agnieszka Szulim, a produkuje go firma Rochstar.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prokurator-ma-1-25-mln-widzow-tvp2-wiceliderem-rynku ##
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.











