21st Century Fox inwestuje w serwis internetowy Clarksona, Hammonda i Maya

Koncern mediany 21st Century Fox przeznaczył kwotę 6,5 mln dolarów na rozwój DriveTribe - nowego portalu dla miłośników motoryzacji planowanego przez trójkę byłych prowadzących „Top Gear”: Jeremy’ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya. Na platformie mają się pojawiać treści od utalentowanych fanów samochodów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
21st Century Fox inwestuje w serwis internetowy Clarksona, Hammonda i Maya

Trójka charyzmatycznych prezenterów „Top Gear” postanowiła uruchomić nowy serwis internetowy po tym jak zniknęli oni sprzed kamer kultowego programu telewizyjnego BBC, a przed podpisaniem kontraktu z Amazonem na produkcję nowego show.

Według zapowiedzi Clarkson, Hammond i May zamierzają wystartować z portalem o nazwie DriveTribe - platformą przeznaczoną dla fanów motoryzacji.  W serwisie mają się pojawiać treści przygotowane do spółki przez byłych gospodarzy „Top Gear” wspólnie z Andy Wilmanem, jednym z byłych producentów programu. W założeniach są też społecznościowe elementy. Twórcy platformy zachęcają bowiem internautów do tworzenia ich własnych materiałów, a najbardziej zdolni zostaną włączeni do zespołu tworzącego DriveTribe.

Zgodnie z planem nowy telewizyjny show Clarksona, Hammonda i May’a zatytułowany „Grand Tour” ma się pojawić w ofercie Amazona jesienią br. W tym samym okresie wystartuje też DriveTribe.

Zgodnie z zapowiedziami część finansowania nowego portalu przejmie koncern medialny 21st Century Fox, który przeznaczył kwotę 6.5 mln dol. na rozwój tej platformy.

- Myślę, że ze względu na jego twórców oraz przewidywaną koncepcję DriveTribe może być jednym z najbardziej znaczących wydarzeń w internetowej branży motoryzacyjnej w ostatnim czasie, głownie ze względu na charyzmę twórców tego serwisu i oryginalność treści, które tam zobaczymy - podkreśla Ernesto Schmitt, dyrektor wykonawczy DriveTribe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?