SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

36.6: TurboDymoMan zawstydza prąd (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii 36.6 z udziałem TurboDymoMana. W nowych reklamach – przygotowanych przez firmy 303 i Media Direction – bohater zawstydza prąd.

Startująca właśnie kampania 36.6 reklamuje podwójne doładowania obowiązujące w tej taryfie. W spocie ofertę tę obrazuje zachowanie TurboDymoMana, który znów pokazuje swoją wyższość, tym razem zawstydzając… prąd.
Przypomnijmy, że TurboDymoMan od jesieni ub.r. ponownie reklamuje 36.6 (więcej o jego powrocie), z tym że w ostatnich spotach pokazywał swoją niemoc (zobacz jedną z tych reklam).

Ruszający właśnie etap kampanii obejmuje telewizję, kina, outdoor oraz materiały BTL. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały agencja reklamowa 303 (kreacja) oraz dom mediowy Media Direction (planowanie i zakup mediów).
 

Dołącz do dyskusji: 36.6: TurboDymoMan zawstydza prąd (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alt
Za duzo tego. Brak pomyslu czy co?
odpowiedź
User
obserwator
Niedobrze się robi od tej tandety!
odpowiedź
User
kaszmir
Rewelacji to ten spot nie robi ;) Daleko mu do reklam Heyah typu 'stukaj, stukaj aż zdębiejesz' czy 'nawijaj, aż zbaraniejesz' reklamujących swoje stawki. A i nawet podwójne doładowanie Heyah ma lepsze.
odpowiedź