TurboDymoMan znów reklamuje 36.6 (wideo)

Rusza kolejna kampania 36.6 z udziałem TurboDymoMana. Akcję przygotowały agencja reklamowa 303 i dom mediowy Media Direction.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie 36.6 TurboDymoMan jest inny niż wcześniej – cały w gipsie siedzi na wózku inwalidzkim. W ten sposób przekaz nawiązuje do poprzedniego spotu z udziałem tego bohatera. W reklamie tej, emitowanej na początku br., został on pokonany przez SuperEsa (więcej na ten temat). Wcześniej TurboDymoMan wystąpił w kilku kampaniach 36.6. Ostatnio sieć reklamował inny brand hero – Piszów Dobowy (więcej).

W rozpoczętej właśnie kampanii TurboDymoMan reklamuje ofertę 36.6, w ramach której można rozmawiać bez ograniczeń przez cały dzień ze wszystkimi osobami korzystającymi z tej taryfy, płacąc 29 gr za pierwsze połączenie. Na razie do emisji trafił 15-sekundowy spot teaserowy, a w najbliższym czasie pojawią się trzy kolejne reklamy z TurboDymoManem.

Akcja reklamowa od 5 listopada obejmuje telewizję, kina internet, outdoor oraz BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol