SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,74 mln widzów debiutu „39 i pół tygodnia”, „Gra Muzyka” z 440 tys. TVP1 nowym liderem tygodnia, duży wzrost TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek serialu „39 i pół tygodnia” oglądało średnio 1,74 mln widzów. Z kolei debiut „Gra Muzyka” w Telewizji Puls dzień wcześniej zainteresował 440 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Słowenia-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat.

W niedzielę, 8 września br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego serialu „39 i pół tygodnia” (będącego reaktywacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat). Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,74 mln osób. Przełożyło się to na 13,24 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 1,01 mln osób) oraz 15,78 proc. w grupie 16-59 (AMR - 1,22 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,44 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,83 mln, a w 16-59 - 2,33 mln).

„39 i pół tygodnia” przedstawia dalsze losy Darka Jankowskiego (w tej roli Tomasz Karolak), który dowiaduje się że jest śmiertelnie chory.

W ważnych rolach 10-odcinkowej produkcji występują również: Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szczęsna i Magdalena Lamparska. Do serialu powrócili: Wojciech Mecwaldowski, Antoni Królikowski, Cezary Kosiński, Krzysztof Stelmaszyk i Dorota Deląg. Pojawiaają się także nowe postacie, które grają: Monika Krzywkowska, Sandra Drzymalska, Łukasz Konopka, Maja Seklecka, Bartłomiej Kasprzykowski, Michał Koterski i Piotr Rogucki.

Dzień wcześniej o godz. 19.00 Telewizja Puls wyemitowała pierwszy odcinek nowego rozrywkowego show „Gra Muzyka”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 440 tys. widzów (RCH - 1,29 mln). Przełożyło się to na 3,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,14 proc. w grupie 16-49 oraz 2,09 proc. w grupie 16-59.

„Gra Muzyka” to autorski projekt TV Puls i Media Corporation z Robertem Janowskim w roli gospodarza.

Program opiera się regułach popularnej gry w kółko i krzyżyk. W studio pojawiają się tacy goście jak: Doda, Piotr Cugowski, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz oraz zespoły: Weekend, Kombii, Future Folk, Varius Manx, Pectus i Feel.

TVP1 nowym liderem, duży wzrost TVN

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Miał on średnio 3,25 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 22,92 proc.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego pierwszy odcinek nowej serii śledziło średnio 3,01 mln widzów, co przełożyło się na 20,65 proc. udziału.

Podium uzupełnia transmisja eliminacyjnego meczu reprezentacji Polski do Euro 2020 z 6 września, w którym nasza drużyna grała z Słowenią. Relację w samej TVP1 oglądało 2,90 mln widzów, co przełożyło się na 21,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze TVP Sport (miał on tam 900 tys. oglądających) oraz Polsat Sport (700 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 4,50 mln widzów.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 8 września na antenie tej stacji obejrzało 2,85 mln widzów (20,66 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,35 mln widzów (emisja 8 września; 11. pozycja). Do zestawienia top 20 na 18 pozycji uplasował się „Wiadomości” Jedynki z 2,18 mln oglądających (niedzielne wydanie).

Na szóstym miejscu w ogólnym rankingu uplasowała się relacja siatkarskiego meczu kobiet Polska-Niemcy, która w środę w TVP1 miała 2,55 mln widzów (19,74 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności były „Kuchenne rewolucje”, które miały 1,20 mln osób, co dało TVN 24,11 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął mecz Słowenia-Polska (1,15 mln widzów w TVP1; 21,86 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „M jak miłość” (1,12 mln widzów; 20,73 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,32 pkt. proc. do 9,89 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,65 proc. (do góry o 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,05 proc., po wzroście względem poprzedniego wynoszącym 1,67 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,12 proc. udziału; do góry o 0,87 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,83 proc. do 36,71 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 12,08 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,98 proc. (w dół o 0,26 pkt. proc.).

- Cieszę się, że jesienna ramówka TVN już w pierwszym tygodniu zdobyła uznanie widzów. Dobry start zależy od bardzo wielu rzeczy i zawsze towarzyszy temu dreszczyk emocji. Po raz kolejny nie zawiodły ukochane przez widzów gwiazdy i formaty. Nowości natomiast okazały się prawdziwymi torpedami. Reaktywacja Tomka Karolaka w roli Darka Jankowskiego to strzał w dziesiątkę komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. - Czekam jeszcze na debiut Edyty za kierownicą w „My Way” - dodaje.

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,86 pkt. proc. do 7,06 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,93 pkt. proc. do 6,96 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,33 pkt. proc. do 10,67 proc.).

Dołącz do dyskusji: 1,74 mln widzów debiutu „39 i pół tygodnia”, „Gra Muzyka” z 440 tys. TVP1 nowym liderem tygodnia, duży wzrost TVN

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
39,5 tygodnia nie porwał - to jest nudne jak ostatnie sezony
41 19
odpowiedź
User
Widz
A gdzie wyniki debiutów Brzozowskiego w JTM? i Norbiego w Kole fortuny?
33 9
odpowiedź
User
Liki
To prawda, serial tvn to nuda i lipa
38 17
odpowiedź