WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Kropkę nad i” ogląda 605 tys. widzów. TVN24 wygrywa z TVP Info i Polsatem News

390 tys. widzów „Czarno na białym”. TVN24 przegrywa z TVP Info

2017-10-17 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W okresie od 28 sierpnia do 13 października br. magazyn Patrycji Redo „Czarno na białym” śledziło średnio 388 tys. widzów. Program dał TVN24 pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Patrycja Redo, fot. TVN Patrycja Redo, fot. TVN

Informacyjny magazyn TVN24 „Czarno na białym” emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 20.30. Jego średnia oglądalność w okresie 28 sierpnia do 13 października 2017 roku wyniosła 388 tys. osób, co przełożyło się na 2,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 30 sierpnia br. - obejrzało je 696 tys. widzów.

Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Patrycję Redo przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 3,96 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (0,59 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Czarno na białym, Patrycja Redo, TVN24

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia