510 tys. widzów „Podróży z historią” w TVP2. 1,2 mln zł z reklam

Cykl edukacyjny Radosława Kotarskiego „Podróże z historią” oglądało średnio 514 tys. widzów. Program dał Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 1,24 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
510 tys. widzów „Podróży z historią” w TVP2. 1,2 mln zł z reklam
Radosław Kotarski w jednym z odcinków "Podróży z historią"

Widzowie Dwójki „Podróże z historią” mogli oglądać w niedziele około godz. 10.50, w okresie od 4 października do 27 grudnia br. (jeden odcinek nadany został w sobotę 19 grudnia br. o 11.55). Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, pierwsza edycja programu przyciągała średnio 514 tys. widzów, co przełożyło się na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 3,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię zgromadził odcinek z 15 listopada, który przyciągnął przed ekrany 677 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji cyklu Radosława Kotarskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas gł. „Dzień dobry TVN”, „Kobietę na krańcu świata” i „Co za tydzień”, co dało mu 12,07 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. filmy fabularne; 7,13 proc.), zaś najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (liczne programy - m.in. „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,89 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej z Dwójką wygrała również Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/drwale-hitem-polsat-play-stacja-nokautuje-tvn-turbo ##

Wpływy reklamowe z 13 wyemitowanych odcinków cyklu wyniosły 1,24 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

 „Podróże z historią” to cykl prezentujący najciekawsze miejsca w Polsce, przedstawiające wartość historyczną, ale pod kątem tego jak wyglądało w nich w przeszłości życie codzienne czy stosunki społeczne. Program prowadzi Radosław Kotarski. Rozmawia on już z TVP2 na temat kontynuacji cyklu w przyszłym roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,86 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online