„Podróże z historią” nadawane są w Dwójce w niedziele około godz. 11.00. Trzy pierwsze odcinki programu obejrzało średnio 520 tys. widzów, co przełożyło się na 5,57 proc. udziału w grupie 4+ i 4,07 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek cyklu, który obejrzało 540 tys. osób.
Oglądalność „Podróży z historią” odcinek po odcinku
W paśmie nadawania „Podróży z historią” TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest w tym czasie TVN, nadający wówczas końcówkę „Dzień dobry TVN” oraz „Kobietę na krańcu świata”, co daje mu 13,62 proc. udziału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kobieta-na-krancu-swiata-zyskala-widzow-tvn-liderem-rynku ##
Drugie miejsce zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy animowane i ma 9,52 proc. udziału. Słabiej od Dwójki wypada zaś Jedynka (m.in. „Droga do zdrowia” i „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” ; 3,64 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Widownia programu na tle konkurencji
Cykl „Podróże z historią” pokazuje najciekawsze miejsca w Polsce, które do dzisiaj przedstawiają wartość historyczną. W programie przedstawiana jest wiedza na temat tego jak wyglądały one w dawnych epokach, ale pod względem takich sfer jak życie codzienne, emocje ludzi i stosunki społeczne (więcej na ten temat).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-280-tys-widzow-cyklu-moje-600-gramow-szczescia-w-tvp2 ##
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.











