7. sezon „Gry o Tron” winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu

Według danych firmy analitycznej App Annie od momentu rozpoczęcia emisji w HBO Now nowego sezonu serialu „Gra o Tron” przychody w mobilnej aplikacji serwisu wyniosły 19 milionów dolarów. Dzięki temu przez moment stała się ona najlepiej zarabiającym programem w sklepie App Store należącym do Apple.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
7. sezon „Gry o Tron” winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu

Dane opublikowane przez App Annie dotyczą wyłącznie rynku w USA. Według nich od momentu premiery 7. sezonu „Gry o Tron” m.in. na platformie HBO Now jej mobilne wersje (na Androida i iOS) przyniosły w sumie dochody na poziomie przekraczającym 19 mln dol. (według stanu na poniedziałek 21 sierpnia br., gdy wyemitowano przedostatni odcinek serii).

Osiągnięty wynik spowodował, że przez kilka dni w sklepie App Store przeznaczonym dla użytkowników iPhone’ów HBO Now była najlepiej zarabiającą aplikacją wyprzedzając pod tym względem tradycyjnych liderów tego rankingu – Netflixa i Pandorę.

Premiera finału 7. sezonu „Gry o Tron” odbędzie się 28 sierpnia br., według informacji potwierdzonych przez HBO odcinek będzie trwał 80 minut.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska