Teleturniej „Ja to znam!” na antenie TVP1 pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.30, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 26 września) wyniosła 714 tys. osób, co przełożyło się na 4,46 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność formatu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 794 tys. widzów, drugi - 700 tys., a trzeci - już tylko 649 tys.

Trzy topowe odcinki audycji
TVP1 w paśmie nadawania „Ja to znam!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 32,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „M jak miłość”. Drugi jest Polsat (11,80 proc.; filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,59 proc.; „Na Wspólnej” i „Singielka”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-160-tys-widzow-oglada-poludnik-wildsteina-w-tvp2 ##
Widownia produkcji na tle konkurencji
„Ja to znam!” to nowy teleturniej TVP1, w którym udział biorą zarówno uczestnicy w studiu jak też widzowie, którzy mogą odpowiadać na te same pytania za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Pytania dotyczą historii, obyczajowości oraz historii kultury i sztuki w Polsce.

W sierpniu Telewizja Polska informowała, że program poprowadzi Mikołaj Cieślak. Gospodarzem teleturnieju został jednak aktor Robert Rozmus.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











