SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?

Premierowe odcinki reality-show Natalii Siwiec oglądało w Vivie średnio 84 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży. Viva rozważa nakręcenie drugiej serii show.

W programie „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogli śledzić życie Natalii Siwiec, a także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Reality-show Viva pokazywała w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 9 lutego do 13 kwietnia 2014 roku.

Średnia oglądalność 10 odcinków programu wyniosła 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast w grupie docelowej stacji, czyli wśród osób w wieku od 13 do 29 lat udział wynosił 2,28 proc.

Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek reality-show, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.

Widownia topowych odcinków „Enjoy The View <3 Natalia”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-02-2014

                134 646

1,03%

02-03-2014

                108 359

0,81%

09-03-2014

                  95 624

0,73%

W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska była zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,29 proc. plasowała się Eska TV, dalej znalazły się 4fun.tv (0,19 proc.) i MTV Polska (0,18 proc. ). Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacha

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Viva Polska

               83 811   

0,63%

0,92%

MTV Polska

               23 279

0,18%

0,31%

Eska TV

               38 938

0,29%

0,39%

4fun.tv

               25 676

0,19%

0,37%

Reality-show Natalii Siwiec notował zdecydowanie wyższe udziały od średniego dobowego udziału Vivy. W lutym br. wynosił on bowiem 0,15 proc., a w marcu br. - 0,14 proc.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników programu. Nie tylko premiery, ale i powtórki oglądały się dobrze - mówi nam Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska. - Mamy na koncie też sukces socialowy - wprowadziliśmy nowość w trackie programu - live tweeting (życzenia dla Natalii) i dzięki temu dwukrotnie hashtag #lovenatalia trafił do polskich trendów na Twitterze - dodaje Hopfer.

Stacja rozważa realizację drugiej edycji „Enjoy The View <3 Natalia”, ale finalna decyzja jeszcze nie zapadła.

Za produkcję wykonawczą programu odpowiadała firma Future Gate.

>>> Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

Dołącz do dyskusji: 84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Oto jak się przekuwa porażkę, wręcz klapę w sukces. Widać jak widownia spadała na łeb na szyje po pierwszych 3 odcinkach, potem juz nie podają, pewnie oscylowało wokół 30 tys. Program nudny, bez polotu, sztuczny do bólu. To juz Milosc na bogato była ciekawsza, w swoich kategoriach rzecz jasna.
odpowiedź
User
dfdaf
Wiedziałem że polacy łykają medialną papkę jak młode pelikany, ale żeby oglądać takie gówno ?
odpowiedź
User
uju
wieś tańczy wieś śpiewa... żenada dla półmózgów
odpowiedź