84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?

Premierowe odcinki reality-show Natalii Siwiec oglądało w Vivie średnio 84 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży. Viva rozważa nakręcenie drugiej serii show.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

W programie „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogli śledzić życie Natalii Siwiec, a także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Reality-show Viva pokazywała w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 9 lutego do 13 kwietnia 2014 roku.

Średnia oglądalność 10 odcinków programu wyniosła 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast w grupie docelowej stacji, czyli wśród osób w wieku od 13 do 29 lat udział wynosił 2,28 proc.

Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek reality-show, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.

Widownia topowych odcinków „Enjoy The View <3 Natalia”

W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska była zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,29 proc. plasowała się Eska TV, dalej znalazły się 4fun.tv (0,19 proc.) i MTV Polska (0,18 proc. ). Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Reality-show Natalii Siwiec notował zdecydowanie wyższe udziały od średniego dobowego udziału Vivy. W lutym br. wynosił on bowiem 0,15 proc., a w marcu br. - 0,14 proc.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników programu. Nie tylko premiery, ale i powtórki oglądały się dobrze - mówi nam Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska. - Mamy na koncie też sukces socialowy - wprowadziliśmy nowość w trackie programu - live tweeting (życzenia dla Natalii) i dzięki temu dwukrotnie hashtag #lovenatalia trafił do polskich trendów na Twitterze - dodaje Hopfer.

Stacja rozważa realizację drugiej edycji „Enjoy The View <3 Natalia”, ale finalna decyzja jeszcze nie zapadła.

Za produkcję wykonawczą programu odpowiadała firma Future Gate.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online