Adam Słodowy w kolejnym spocie naziemnej telewizji cyfrowej (wideo)

Do emisji trafił drugi spot informujący o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamę - tym razem odwołującą się do słynnych programów Adama Słodowego - przygotowały firmy Zielony Pomidor i Fabryka Komunikacji Społecznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie naziemnej telewizji cyfrowej Wojciech Kalarus, aktor i parodysta znany z programu „Szymon Majewski Show”, wciela się w Adama Słodowego, twórcę i prowadzącego popularnego w latach 60. i 70. programu o majsterkowaniu „Zrób to sam”. Kalarus jako Słodowy pokazuje, jak własnoręcznie zrobić antenę telewizyjną. Lektor dodaje, że do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej wystarczy dekoder STB do telewizora lub sam telewizor obsługujący standard MPEG-4.

Poprzedni spot w ramach tej akcji nawiązywał do programu „W starym kinie” (obejrzyj go). W kampanii pojawi się jeszcze 7 reklam i wszystkie będą oparte na odwołaniach do kultowych programów telewizyjnych z lat 60., 70. i 80.

Spoty wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio Zielony Pomidor. Natomiast kreację całej kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Najważniejsze stacje telewizyjne - TVP, Polsat, TV4, TVN i TV Puls - są zobligowane do pokazywania spotu dwa razy dziennie między godziną 6 a 23. Zresztą ci nadawcy razem z Ministerstwem Infrastruktury sfinansowali całą akcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta