SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja J.Walter Thompson straciła też obsługę marki Kubuś (Maspex)

Grupa Maspex Wadowice, która w związku z niefortunną akcją reklamową marki Tiger na Instagramie zerwała umowę z odpowiedzialną za te działania agencją J.Walter Thompson Group Poland, zabrała tej agencji także obsługiwaną przez nią markę Kubuś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Po tym, jak 9 sierpnia w sieci „rozpętała się burza” wokół zamieszczonego na profilu marki Tiger na Instagramie posta nawiązującego do 1 sierpnia z hasłem „Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie” Grupa Maspex Wadowice zerwała umowę o współpracy z agencją J. Walter Thomspon. Agencja ta była odpowiedzialna za obsługę Tigera w mediach społecznościowych. Profile Tigera na Twitterze i Instagramie usunięto, firma przeprosiła i nadal przeprasza w ogłoszeniach prasowych, wpłaciła też 500 tys. zł na rzecz Powstańców Warszawskich.

Agencja J. Walter Thompson również przeprosiła i poinformowała o zwolnieniu dwóch osób, które za zamieszczane na profilach społecznościowych marki wpisy były z jej ramienia odpowiedzialne.

Maspex swoich pracowników z działu marketingu nie zwolnił. Zapowiedział, że poniosą oni m.in. kary finansowe.

Tiger nie był jednak jedyną marką, za obsługę której w mediach społecznościowych odpowiadała agencja J. Walter Thompson. Dwa tygodnie temu Maspex rozpoczął z nią współpracę w zakresie obsługi marki Kubuś na Facebooku - w wyniku rozstrzygniętego przetargu.

Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex, firma wypowiedziała agencji JWT umowę także w tym zakresie. - Przekazaliśmy obsługę innej agencji startującej w przetargu - agencji Get More Social - przekazała nam Dorota Liszka.

 

Dołącz do dyskusji: Agencja J.Walter Thompson straciła też obsługę marki Kubuś (Maspex)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdziwiony
To ta agencja ma jeszcze jakiś klientów w Polsce?
odpowiedź
User
ipoco
Smażenia ciąg dalszy.
Dajcie już spokój.
Lekcja wyciągnięta przez wszystkich.
odpowiedź
User
Hudzio
Nie ma to jak gadać o budowaniu Polskiego kapitału i dawać po tyłku rozwijającemu się Polskiemu przedsiębiorcy :D
Wyborca PiS, jak rozumiem, nie widzi w tym sprzeczności :D?
odpowiedź