SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja MDI zajmie się promocją Podkarpacia

Agencja reklamowa MDI wygrała przetarg władz Województwa Podkarpackiego dotyczący realizacji kampanii promującej ten region - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. ClickAd Interactive i Eskadrę.

W przetargu na kampanię Podkarpacie oferty złożyły: ClickAd Interactive z Grupą Eskadra (z ceną 2,04 mln zł), Media Group (z ceną 2,08 mln zł), Tarraya (z ceną 1,84 mln zł) i MDI (z ceną 2,09 mln zł).

Władze regionu do współpracy wybrały agencję MDI.

Zadaniem agencji jest opracowanie szczegółowej, spójnej kreatywnie koncepcji oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej walorów turystyczno-gospodarczych województwa podkarpackiego. Kampania ma obejmować emisję spotów radiowych, spotów wideo i spotów tv, reklamy w prasie i w internecie.

Agencja zajmie się też jej kreacją, produkcją materiałów reklamowych, strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów.

MDI będzie pracować dla władz podkarpackiego do końca lipca 2021 roku. Budżet kampanii wynosi 1,71 mln zł netto (bez VAT), czyli ok. 2,1 mln zł brutto.

Dołącz do dyskusji: Agencja MDI zajmie się promocją Podkarpacia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl