SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy kanał naziemny pojawi się na globalnej platformie streamingowej

Red Carpet Media Group podpisała umowę dotyczącą obecności jej kanałów telewizyjnych, m.in. uruchomionego niedawno ViDoc TV obecnego w naziemnej tv cyfrowej, platformie streamingowej Rakuten TV.

W ramach umowy Rakuten TV ma niewyłączną licencję na dystrybuowanie w Polsce na swojej platformie, w ramach usługi FAST, stacji należących do Red Carpet Media Group.

Przy emisji kanałów będą nadawane osobne reklamy. - Umowa określa warunki techniczne, prawne i organizacyjne, pozwalające na plasowanie w audycjach Red Carpet International TV (Red Carpet Int. TV) targetowanych, lokalnych reklam (addressable TV; DAI dynamic ad insertation). Umowa zakłada uzyskiwanie przychodów reklamowych ze sprzedaży targetowanych reklam i precyzuje model rozliczeń finansowych z tytułu ich emisji w programach Red Carpet Int. - opisano w komunikacie giełdowym Red Carpet Media Group.

Umowę podpisano na 12 miesięcy z opcją automatycznego przedłużania na kolejne okresy. - Niniejsza umowa jest kolejną dotyczącą komercyjnego udostępniania treści telewizyjnych na platformy FAST na całym świecie - zaznaczono.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Od połowy kwietnia brokerem Rakuten TV w Polsce jest biuro reklamy Telewizji Polskiej. Natomiast należący do Red Carpet Media Group kanał ViDoc TV będzie obsługiwany w tym zakresie przez TVN Media.

ViDoc TV od połowy marca jest emitowany na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Do 18 kwietnia stacja działała pod nazwą CTV9.

CZYTAJ TEŻ: Nadawca CTV9 wziął pożyczkę na koncesję

Do Red Carpet Media Group należą też kanały Red Carpet TV i Red TOP TV oraz uruchomiona w połowie 2022 roku platforma streamingowa Red Go. W ub.r. firma przy wzroście wpływów z 9,13 do 11,74 mln zł i kosztów operacyjnych z 5,67 do 6,81 mln zł zwiększyła zysk operacyjny z 3,21 do 4,88 mln zł i zysk netto z 2,93 do 4,08 mln zł.

W zeszły piątek na koniec sesji giełdowej za akcję Red Carpet Media Group płacono 54 zł, co dawało kapitalizację w wysokości 25,1 mln zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zmalał o 29 proc. Jej większościowym akcjonariuszem jest Leszek Kułak, ma 64,95 proc. walorów. 


 

Dołącz do dyskusji: Nowy kanał naziemny pojawi się na globalnej platformie streamingowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abc
A kiedy ViDoc bedzie na sat?
odpowiedź
User
cxd
pytanie czy kanał pojawi się w ofercie sieci kablowych 2024 .vectra lub POLSAT BOX ,Netia ,Orange tv .
odpowiedź
User
Ech
A kiedy ViDoc bedzie na sat?


A po co, skoro tam leci praktycznie to samo co na Red Carpet TV
odpowiedź