SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Whites wyda 6 mln zł na system zarządzania budżetami marketingowymi

Agencja digital marketingu Whites zainwestuje 6 mln zł w opracowanie innowacyjnego procesu zarządzania budżetami marketingowymi, bazującego na machine learningu. Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

 

System zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący technologię machine learning umożliwia wydawanie rekomendacji opartych na przewidywaniach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.

Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególnych kanałach.

Dzięki planowanym pracom badawczo-rozwojowym agencja Whites stworzy proces, polegający na na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360 oraz ich podziału między poszczególne kanały. Będzie to jeden z elementów oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w Internecie.

Dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł, ze swojej strony agencja Whites zainwestuje taką samą kwotę.

Wdrożenie rozwiązania zoptymalizuje czas przygotowania i planowania strategii.  Z punktu widzenia klienta spadnie ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe.

- Zaawansowane technologie w połączeniu z doświadczeniem ekspertów, czyli kompleksowe rozwiązanie analityczno-predykcyjne oparte na Big Data i Deep Learningu oraz ludzkie doświadczenie w obsłudze marketingowej, pozwolą opracować nam rozwiązanie konkurencyjne na skalę światową - mówi Agnieszka Zawadzka, head of research & development w agencji Whites.

Opracowane rozwiązanie będzie bazować na gromadzeniu i przetwarzaniu danych elektronicznych ze źródeł takich jak: API Google Analytics, API Facebook, LinkedIn, Twitter, CRM klienta, pliki csv.

- Nasi obecni klienci, zwłaszcza korporacyjni, coraz częściej kupują usługę strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie, a nie poszczególne usługi typu „obsługa Google Ads". Zamierzamy ulepszyć tę usługę, oferując podziały budżetów oparte na predykcjach. Dzięki temu: klient oszczędza część nieskutecznych wydatków marketingowych, a nasi eksperci oszczędzają czas na planowanie strategii - dodaje Marcin Kubik, head of client service, Whites.

Dołącz do dyskusji: Agencja Whites wyda 6 mln zł na system zarządzania budżetami marketingowymi

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Skim
Chwala sie przepalaniem publicznych pieniedzy?
odpowiedź
User
Mirek W
Hahahahah "Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł" Wszystko w tej sprawie. Widzielismyu to juz tyl;e razy... A do jesieni ten,,,software zgnije sobie na swieżym powietrzu :)
I jeszcze chwalą się czymś takim? To patologia funduszy unijnych. Smutne
odpowiedź
User
Mis
To mis na nasze mozliwosci, duzo hajsu do spalenia
odpowiedź