Agnieszka Parfienowicz przechodzi z MediaCom do Mindshare

W czerwcu br. Agnieszka Parfienowicz dołączy do zespołu domu mediowego Mindshare na stanowisko partner digital. Dotychczas związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa. Obie agencje należą do GroupM (WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Parfienowicz przechodzi z MediaCom do Mindshare

Do maja br. Parfienowicz - jako digital director w Mediacomie - prowadziła 30-osobowy zespół digital i była odpowiedzialna za tworzenie strategii dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies.

- Agnieszka to doświadczona profesjonalistka, która ma doskonały zmysł strategiczny oraz umiejętność porządkowania i układania procesów. Transfer jest wynikiem zintegrowanej strategii rozwoju talentów w grupie. Zyskujemy partnera, który wie, jak poprowadzić zespół, oraz wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne w marketingu. Jestem przekonany, że w Mindshare Agnieszka idealnie wykorzysta swoją bogatą wiedzę i kompetencje w zakresie digital. Cieszę się, że dołącza do nas tak charyzmatyczna liderka - mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Agnieszka Parfienowicz w MediaCom Warszawa pracuje od 2004 roku. Kolejno zajmowała stanowiska: group account directora, international account directora&digital leadera i digital directora. Jest również członkiem Rady Programowej Forum IAB i jury Mixx Awards. W wolnym czasie swoim doświadczeniem wspiera projekty start-up’owe takie jak Whisbear czy TopFryzjer.pl.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska