SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Żelazko odeszła z BOŚ Banku, stawia na własną firmę

Agnieszka Żelazko, po blisko trzech latach pracy, z końcem marca odeszła z Banku Ochrony Środowiska. Pełniła tam funkcję PR Managera.

Żelazko pokieruje teraz własną agencją Bramasole Public Relations & Publishing House. Od blisko dwóch lat firma realizuje projekty wydawnicze (wydaje prozę, poezję, organizuje wraz z Polską Akademią Nauk letnie pikniki poetyckie). Od kwietnia 2012 r. agencja zacznie rozwijać sekcję Public Relations.

Agnieszka Żelazko, zanim dołączyła do zespołu BOŚ Banku, pracowała w Deutsche Bank PBC, gdzie odpowiadała za kompleksowe działania PR na rzecz db kredyt - linii biznesowej Consumer Finance. Była również redaktorem w agencjach wydawniczych: Mediapolis i Agape. Swoją karierę zawodową zaczynała w EURO RSCG 4D.

Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz London School of Public Relations. W ubiegłym roku ukończyła podyplomowe Studium Literacko Artystyczne na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Żelazko odeszła z BOŚ Banku, stawia na własną firmę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
????
No i? Pijarowcy sami sobie piszą i sprzedają takie "teksty" ku chwale i promocji własnej osoby. Codziennie w mediach setki osób zmieniaja prace i nikt o tym nie pisze
odpowiedź
User
racja
dokładnie tak, zwłaszcza, że ta pani i tak miała własną firmę, więc nie odchodzi na swoje, skoro swoje i tak już miała.
ale skończyło się jedno - promowanie własnych publikacji w czasie godzin pracy.
odpowiedź
User
Miki
"ukończyła London School of Public Relations.." na ulicy Koszykowej 54 w Warszawie...
Chciałbym zwrócić uwagę jeszcze na fakt, że Pani pracowała w BOŚ jako PR Manager (chyba ważna funkcja) i jednocześnie miała własną działającą firmę (to też zabiera trochę czasu) i jeszcze w zeszłym roku ukończyła "podyplomówkę" - proszę mi odpowiedzieć jak dobrze/rzetelnie można robić tyle rzeczy naraz?
Ludzie, jak długo jeszcze pisanie takich głupot w CV będzie "łykane" przez niezbyt bystrych speców od HR-u jako zalety?
odpowiedź