SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora zachęca młodych do głosowania w wyborcach samorządowych kampanią "Mój pierwszy raz"

"Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl  hasłem "Mój pierwszy raz" będą aktywizować osoby, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. W ramach kampanii przygotowano też specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

W ramach kampanii "Mój pierwszy raz", 21 września na łamach 20 lokalnych magazynów "Gazety Wyborczej" ukazały się teksty, których bohaterami są młodzi ludzie mogący po raz pierwszy w swoim dorosłym życiu skorzystać z prawa do głosowania w jesiennych wyborach samorządowych.  

Podsumowanie ich głosów i raport o czołowej dziesiątce polskich miastach najbardziej przyjaznych młodym osobom można znaleźć w artykule inaugurującym kampanię, dostępnym na stronie internetowej "GW". Redakcja dziennika będzie zachęcać młodych ludzi do udziału w wyborach i skorzystania ze swojego prawa do głosowania. W sekcji "Wybory" na Wyborcza.pl dostępne będą teksty redakcji o kampanii samorządowej, w tym wyniki sondaży, sylwetki kandydatów i poradniki dla głosujących

Oferta specjalna - prenumerata dla młodych

- Dodatkowo, aby ułatwić młodym osobom podjęcie pierwszej decyzji w wyborach, zespół dziennika przygotował dla nich specjalną, bezpłatną prenumeratę cyfrową „Wyborczej. Nowi subskrybenci "Gazety Wyborczej" będą dodatkowo otrzymywać codzienny newsletter lokalny, przygotowany przez jedną z 20 redakcji "Gazety Wyborczej - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Oferta ważna jest do końca listopada. Kampanię wspiera autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji "Gazety Wyborczej".

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 87 231 egz., o 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej (dane ZKDP). 

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. portal Wybrcza.pl odwiedziło 6,5 mln realnych użytkowników, którzy wykonali tam 58,59 mln odsłon oraz spędzili średnio po 10 minut i 8 sekund.

Dołącz do dyskusji: Agora zachęca młodych do głosowania w wyborcach samorządowych kampanią "Mój pierwszy raz"

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No no Agora ...
No, no Agora zaszalała. Uderza do grupy społecznej, która od dawna ma swoje źródła informacji. Współczesne gnioty medialnych przekazów dla tego przedziału wiekowego, to archaiczne coś tam, coś tam! Od lat, właśnie ta grupa wiekowa była totalnie w "odstawce" prasy, radia i telewizorni. Jedynie jak ktoś coś, z tej grupy wiekowej nawywijał i nadaje się to na "jedynkę" czy newsa dnia to jazda z tematem. Od dawna media totalnie nie mają oferty dla ludzi młodych, wkraczających w dorosłość. Współczesne rodzime media, totalnie nie wiedzą jakiej muzyki słucha młode pokolenie, nie wiedzą co młode pokolenie czyta( jeżeli w ogóle czyta), nie wiedzą co młode pokolenie ogląda, na jakie koncerty chodzi, co ich interesuje w temacie szeroko zrozumiałej kultury i sztuki, nie wiedzą jakim dyscyplinami sportu się interesują. Rodzime media nawet nie wiedzą iż młode pokolenie ma w głębokim poważaniu, tz politykę. Gdyż obecna, współczesna polityka to tak zwyczajnie obciach. Wiedzą o tym, te jednostki młodzieży które udzielają się gdzieś tam politycznie. Oni mają świadomość iż są marginesem, swojego pokolenia.
Oj Agoro, Agoro ale macie ruchy...tonący się brzytwy chwyta :P
odpowiedź
User
Sehn
Dziennikarze GW wzorem dziennikarzy Radia Gdańsk powinni napisać protest przeciw likwidacji działu opinii na gazeta. pl, odwagi chyba wystarczy?
odpowiedź
User
poPO
Dawniej, by ułatwić podjęcie decyzji wyborczej rozdawano darmową prenumeratę "Trybuny Ludu" teraz rozdawana jest "Gazeta Wyborcza"
odpowiedź