SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Agrobiznes” hitem TVP1. Stacja liderem rynku

„Agrobiznes” w 2017 roku ogląda średnio 817 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia rolniczego magazynu niemal się nie zmieniła. TVP1 w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.

Rolniczy magazyn „Agrobiznes” na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o godz. 12.10. Średnia widownia audycji w okresie od 2 stycznia do 8 marca br. wyniosła 817 tys. osób.

Przełożyło się to na 14,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu 6 marca br., który obejrzało średnio 1,01 mln osób.

Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 4 stycznia do 8 marca 2016 roku „Agrobiznes” śledziło średnio 823 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,65 proc., 9,46 proc. i 12,60 proc. udziału.

Jedynka w czasie emisji audycji jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie paradokumenty „Poznaj swoje prawa” i „Oszukane”, co przekłada się na 11,06 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („Szkoła”; 5,38 proc.) oraz TVP2 (gł. „Na dobre i na złe”; 4,33 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje drugie miejsce za Polsatem.

„Agrobiznes” to program Redakcji Audycji Rolnych TVP, emitowany w Jedynce od poniedziałku do piątku o 12.10. Prezentowane są w nim najważniejsze i aktualne informacje z kraju, jak i z zagranicy dotyczące rolnictwa, gospodarki, ekonomii, notowania giełdowe oraz prognozy cenowe. „Agrobiznes” adresowany jest głównie do rolników, szerokiego grona branży rolnej oraz do ekonomistów i ludzi biznesu. Jest to najstarszy branżowy serwis informacyjny ukazujący się na antenie TVP1.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.

Dołącz do dyskusji: „Agrobiznes” hitem TVP1. Stacja liderem rynku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Jakie władze TVP, takie hity.
odpowiedź
User
Polak
W południe program o płodach rolnych w tvp ogląda prawie 1 mln ludzi, a hit tvn milionery w prime time średnio 2 mln z hakiem. Albo takie mamy "hity", albo coś jest w tych owocach ziemi polskiej, albo oglądalność polskich telewizji jest tak spłaszczona.
odpowiedź
User
MAX
WOW!!! Co za osiągnięcie!
odpowiedź