Allegro zmienia zakładkę Kupione: opcja „dokończ transakcję”, zakupy z ostatnich dwóch lat

Allegro.pl wprowadziło szereg zmian w zakładce Kupione, m.in. opcję „dokończ transakcję”, segregowanie zakupów według kwoty i nazwy sprzedającego szczegóły wszystkich transakcji. W zmienionej zakładce będą pokazywane zakupy z ostatnich dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro zmienia zakładkę Kupione: opcja „dokończ transakcję”, zakupy z ostatnich dwóch lat

W zmienionej zakładce Kupione transakcje są pogrupowane tak, żeby użytkownik widział od razu wszystkie przedmioty kupione od jednego sprzedawcy i dostarczone w jednej przesyłce. Przy zakupach nieopłaconych jest opcja „dokończ transakcję”, a jeśli płatność się nie uda, wyświetlony zostanie przycisk „ponów płatność”. Ponadto przy każdym zakupie można sprawdzić aktualny status płatności.

grafika

Wszystkie zakupy domyślnie są prezentowane w kolejności od najnowszych do najstarszych, natomiast użytkownik może je też ułożyć według kwoty z dostawą oraz nazwy sprzedającego. Z kolei po kliknięciu w link „szczegóły” można przejrzeć wszystkie informacje o zakupie, np. adres dostawy, wybrana metoda płatności i dane sprzedającego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-uslugi-allegro-polecony-inpost-minipaczka-allegro-inpost ##

grafika

W zakładce umieszczono interaktywny samouczek objaśniający poszczególne funkcje i przyciski, informacje o tym dostępne są też w osobnej części działu Pomoc. W nowej odsłonie prezentowane są zakupy zrobione od 14 listopada ub.r., można też jeszcze przełączyć się do starej wersji zakładki Kupione. Obecnie w zakładce będą pokazywane transakcje z ostatnich dwóch lat (do tej pory były tam zakupy z minionych 60 dni).

grafika

- Wiele z elementów nowych funkcji w zakładce Kupione wprowadzamy dzięki współpracy z klientami, którzy zgłaszali do nas swoje pomysły na usprawnienia. Planujemy udostępnić nowe Kupione w aplikacji mobilnej Allegro najprawdopodobniej na przełomie marca i kwietnia - zapowiada Anna Jozanis, senior UX designer w Allegro.

- W naszej ocenie klienci docenią zmianę za uproszczenie przeglądania historii, a szczególnie w sytuacji, gdy płatności nie były dokonane od razu po zakupie. Teraz będą mogli w prosty sposób wrócić i dokończyć płatność i mieć pewność, że sprzedawca może wysyłać produkt. Planujemy w najbliższym czasie kolejne usprawnienia, szczególnie w zakresie dostaw. Cieszę się, że udało nam się wdrożyć ten projekt dostarczający wyczerpującą informację o zakupach, a dzięki temu ułatwiający i czyniący je przyjemniejszymi - dodaje Anna Jozanis.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"