Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje

Serwis e-commerce Amazon przeprowadził ankietę, w której pyta o nawyki użytkowników związane z konsumpcją treści informacyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje
Siedziba Amazon w Seattle, fot. Shutterstock.com

Amazon zlecił firmie badawczej Qualtrics przeprowadzenie ankiety, w której pyta o zwyczaje  użytkowników związane z odbiorem informacji, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości telewizyjnych.

Formularz, do którego treści dotarł serwis Recode, zawiera m.in pytania dotyczące częstotliwości przeglądania wiadomości, ilości czasu po poświęcanej na tę czynność oraz jakiego typu newsy są ciekawe (lokalne, krajowe, międzynarodowe). Jedno z pytań dotyczyło miejsca zatrudnienia - tu Amazon, oprócz własnych pracowników, chciał "wyłapać" osoby współpracujące z konkurencją - Verizonem, Comcastem, Apple, Google czy Microsoftem. W ankiecie pytano także o konkretne najciekawsze dla użytkowników tematy newsów oraz jakie media są dla nich źródłem informacji. Jedno z pytań dotyczyło także tego, jaki styl i forma podawania informacji są dla ludzi optymalne.

grafika

Amerykański koncern ma obecnie własny serwis streamingowy Amazon Prime Video. Platforma w  oryginalnej wersji jest dostępna w Polsce od grudnia 2016 roku. Według nieoficjalnych informacji, jeszcze w tym roku ma zostać udostępniona jej spolszczona wersja. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK