SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższe reklamy od AMS. Skutek uchwał krajobrazowych

AMS (grupa Agora) opublikował aktualizację cennika i polityki handlowej na 2024 rok. Uwzględnił w nim skutki wprowadzania uchwał krajobrazowych i wprowadził tzw. indeks aglomeracyjny dla czterech aglomeracji. To odpowiedź na zmiany struktury podażowej w największych polskich miastach - podaje firma reklamy zewnętrznej. 

Jak wskazano w komunikacie AMS, na podaż reklam na outdoorze wpłynęły ostatnio uchwały krajobrazowe. Takie regulacje obowiązują już m.in. w Gdyni, Gdańsku, Poznaniu czy Krakowie

Na podstawie ustawy z 2015 r. samorządy w drodze prawa miejscowego mogą ustalać zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.

„Indeks aglomeracyjny” w stawkach za reklamę zewnętrzną 

AMS wprowadził korektę cen o tzw. „indeks aglomeracyjny”. Jest to mnożnik ceny dla nośników w czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, krakowskiej i trójmiejskiej. Indeks aglomeracyjny wynosi 1,2 i dotyczy cennika klasycznej reklamy OOH.

- Kolejny rok z rzędu proponujemy naszym klientom coraz nowocześniejszą ofertę, opartą niezmiennie o filary transformacji cyfrowej, zaawansowanego wykorzystania danych oraz odpowiedzialności społecznej i troski o otoczenie, w szczególności o zasoby naturalne. Jednocześnie, podobnie jak większość podmiotów rynkowych, zmagamy się z szeregiem czynników zewnętrznych, które wpływają na ceny naszych produktów. W ostatnim czasie istotnym czynnikiem wpływającym na rynek reklamy OOH były skutki wprowadzania uchwał krajobrazowych - mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dodatkowo, na wszystkich cyfrowych nośnikach outdoorowych i indoorowych spółka wprowadziła możliwość emisji materiałów reklamowych o różnych długościach.

W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych. Oferuje także możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy dalsze wykorzystanie retargetingu. Wprowadzone rok wcześniej rozliczenie CPM DOOH objęło wszystkie cyfrowe nośniki outdoorowe i indoorowe. 

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy od AMS. Skutek uchwał krajobrazowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Tak się gada po zażyciu korpotabletki: "Kolejny rok z rzędu proponujemy naszym klientom coraz nowocześniejszą ofertę, opartą niezmiennie o filary transformacji cyfrowej, zaawansowanego wykorzystania danych oraz odpowiedzialności społecznej i troski o otoczenie, w szczególności o zasoby naturalne".
odpowiedź
User
mike
Tak się gada po zażyciu korpotabletki: "Kolejny rok z rzędu proponujemy naszym klientom coraz nowocześniejszą ofertę, opartą niezmiennie o filary transformacji cyfrowej, zaawansowanego wykorzystania danych oraz odpowiedzialności społecznej i troski o otoczenie, w szczególności o zasoby naturalne".
odpowiedź