Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska

Anna Lewandowska została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest Oshee Polska. Sportsmenka i trenerka wkrótce ma pojawić się w reklamach tej wody, będzie promować w nich zdrowy styl życia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska

Jak podaje marketer, współpraca Anny Lewandowskiej z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny. Jej wizerunek znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - uzasadnia Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Kinga Pienińska to już kolejna marka, której twarzą została Anna Lewandowskiego. Żona Roberta Lewandowskiego jest już ambasadorką m.in. szamponów Head&Shoulders (Procter&Gamble) i Gillette Venus. Reklamowała też bank BZ WBK.

Przypomnijmy, że latem ub.r. nowym właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska została firma Oshee Polska, która odkupiła 100 proc. udziałów od wcześniejszego firmy GFT Goldfruct.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję