Na podstawie zawartej umowy z GFT Goldfruct, firma Oshee została właścicielem marki, zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem wraz z całym personelem, zatrudnionym w spółce. Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce.
- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty - powiedział Marek Zieliński, prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.
Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska firma Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem. Doradcą finansowym Oshee przy tej transakcji była firma Fidea.

Firma Oshee, którą kilka lat temu założyli byli pracownicy FoodCare (Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński) oprócz izotoników pod marką Oshee, sprzedaje również pod tą samą nazwą soki, batony, żelki, ciastka, herbatę itp. Jak podał „Puls Biznesu”, firma miała w 2016 roku 5,7 mln zł zysku netto przy 136,5 mln zł przychodów. Z kolei firma GFT Goldfruct zanotowała w ub.r. 27,6 mln zł przychodów oraz 2,25 mln zł zysku.
Marka wody Kinga Pienińska przez wiele ostatnich miesięcy nie miała szeroko zakrojonych działań reklamowych. Jedną z ostatnich szeroko zasięgowych kampanii zrealizowano ponad dwa lata temu.
Marka Oshee jest bardziej aktywna reklamowo. Wiosną br. obsługą public relations firmy zaczęła zajmować się agencja Partner of Promotion. W marcu tego roku ambasadorką marki została Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni w boksie tajskim.











